onsdag den 11. april 2012

Gaaab, AT....... Mmm sport.

Ja, sidder nu i AT og venter på at klokken bliver 14.55.00, så jeg få lov at gabe mig hele vejen hjem på sofaen.
Men i mellemtiden... Hvorfor så ikke lære min nye blog at kende, ved at oprette flere indlæg til den? :D Jeg har masser af ting at snakke om ;)

Så nu vil jeg prøve at spore samtalen ind på mode, og nærmere bestemt: sport!
Det virker nok utrolig forvirrende, men det er det ikke. For sport ER nemlig mode, denne sæson! Sport er den helt store tendens, som jeg har forelsket mig hovedkuls i. Tænk sig at kunne være sporty, uden at være særlig sporty anlagt! Ikke fordi jeg ikke er sporty anlagt. Jeg elsker at røre mig (selvom jeg desværre ikke går til noget lige pt). Jeg elsker både ridning, svømning, motorsport, cykling, basket, badminton, gymnastik, dans... ja, der er meget! Og når man tænker efter, så er det jo egentlig også ret fedt tøj de rener rundt i, når de vælger at svede, de sportsudøvere. Så det er jo mega fedt at sportsmoden endelig er blevet trendy, så man kan rende rundt og se sporty og classy ud i en lille hvid tennis-nedderdel eller se cool og rebelsk ud med en basket-tanktop.


Jeg er også selv gået på jagt efter sporty outfits. Jeg har jo allerede købt disse to skønheder hjem til klædeskabet:
Jumper fa Asos,
i fodboldstil.
Kjole fra Blanco,
i surferstil.
Men det er langt fra nok. Jeg har allerede andre favoritter på radaren, som jeg bare MÅ have (men nogle må jeg nok se i øjnene er for dyre, så dem må jeg nøjes med at kigge på). ;)

Læderjakke fra Asos,
Fedt råt mix mellem baseball,
motorsport og football!
Playsuit fra Nelly,
Fed surferstil!
Stiletter fra Nelly
Elsker den neongrønne farve!
Kasket fra Topshop,
Cool baseballstil.

Eau de Toilette Midsommer,
En frisk og grøn citrusduft, med noter
af lemon og musk.
Nettrøje fra Blanco,
Skødesløs streetstil.

Baseball jakke fra Blanco.
Shoppertaske fra Asos.
Galoner fra Asos, i motorsportsstil


Gymshorts fra Asos












Ingen kommentarer:

Send en kommentar