onsdag den 11. april 2012

Klipper celler ud...

Hey kære nye blog, og diverse læsere, der måtte have fundet den... :)
I dag synes jeg, at jeg vil oprette mit første indlæg, og hvad i alverden skal det så lige handle om? Nu ligger der jo en præsentation (og endda en lang en) klar på sin helt egen fane, så hvad skal man så fylde sit første oplæg med? Hmmm...
- Tja, jeg kan jo fortælle om hvad jeg laver og hvad jeg tænker på lige pt, hvilket er ret enkelt: jeg klipper såmænd celler ud i biologi! Jeps, små flotte, klatformede, grønne kræftceller... Og derefter AT (Almene Tidsspilde), og derefter har jeg en date med min dyne, en kop kakao og min bog, computer og TV'et. Yes sir, der har vi dagens højdepunkt, ventende forude!

Nåh, det var ikke meget spændende. Måske jeg i stedet skulle fortælle lidt om de nye lækre ting, jeg for nyligt har købt. Ja, det gør jeg! :D
- Se, jeg er jo ikke den der shopper ukontrolleret hver gang der er penge, og når der ikke er (nej! Der gør jeg altså ikke!). Jeg er "desværre" lidt af en gnier, og bruger kun mine penge på ting, som jeg ved at jeg virkelig gerne vil have, ellers er det ikke vigtigt nok, til at jeg vil bruge mine surt indtjente penge på det.

Så her er de skønne ting, der nu står udstillet hjemme på værelset:
Stilletter fra spanske Berska.
Eau de Toilette Dancing Lady fra Oriflame.
En frisk og grøn forårsduft, med noter fra pære,
mandarin, chokolade og ylang ylang.


Taske i macrame fra H&M.
Perfekt til festival

Rummelig tapestry taske
fra Asos.
Sporty jumper fra Asos.

Sporty 'våddragtskjole'
fra spanske Blanco.
Øreringe i sølv fra spanien.
Elegant kjole fra spanske
Blanco.
Glamourøse sandaler fra
spanske Blanco.






Smuk asymmetrisk kjole fra Asos.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar