lørdag den 28. april 2012

Mit Pocahontas-moment

Hehe hey Blog :)
Lige en lille note her, som egentlig er lidt for kort til at kunne være et indlæg, men what the heck... ;)

I morgen (søndag d. 29. april) skal jeg ud og fotografere en dreng i anledningen af hans konfirmation, og hans forældre er så søde at have arrangeret at han bliver hentet i en flot rød ferrari. Så det bliver jo rigtig fint ;)
- Nåh, men det korte af det lange er i hvert fald at min mor og jeg kørte en længere tur i går, så jeg kunne finde nogle flotte lokationer til billederne. And guess what: jeg fandt den fedeste gamle forladte grusgrav, hvor alt er groet til. Den ligner virkelig en dal fra Italiens bjerglandskab. Perfekt til et shoot med en ferrari! Så man kan vel forstå at jeg var lidt høj. Så min mor og jeg kørte ind i dalen, og jeg måtte bare tjekke hele stedet ud, så Anna-Sophie står ud af bilen, smider skoene og råber over skulderen til den tålmodige mor: "Tager du ikke lige skoene? De er for besværlige!", og så løber Pocahontas på bare fødder gennem landskabet, op ad skrænter, gennem græs og rundt i gruset, mens hun tjekker stedet ud.

- Det var et ægte Pocahontas-moment og understreger lidt min identitet ;) Hehe, for sådan er jeg jo.

Ps.
Billederne fra shootet kommer ind, snarest de er taget og redigeret ;)
Billede af grusgraven set fra vejen,
Fra Google Maps

Luftfoto af den gamle Grusgraven, fra Google Maps








Sådan som jeg nok må have set ud,
da jeg rendte afsted på bare tæer,
gennem landskabet ;)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar