onsdag den 23. maj 2012

Shoot med Jakob Vind

Heysan blog :)
Jeg har da vist aldrig fået fortalt at jeg d. 3. Marts 2012 stod model for en fotograf i Sorø, Jakob Vind (som I for øvrigt kan besøge her & hans facebookfanside). Det var en super god oplevelse, Jakob er rigtig sød og hensynsfuld, og så er han en pokkers god fotograf :)

Vi var inde i hans hjemmestudie, hvilket er første gang for mig at være i stude, ligesom at det var første gang at jeg har arbejdet sammen med en rigtig fotograf. Så det var en ret spændende og ny oplevelse. Men ikke desto mindre en god oplevelse :)

Vi havde ingen MUA'er med (Make-up Artist), så styling måtte jeg selv stå for, og det gælder både hår, make-up og outfits.
Tema-mæssigt gik vi efter noget androgynt og maskulint, med tøj i herrestil, dels noget biker, noget army og noget street. Til sidst havde jeg selv en idé, som gik uden for emnet, noget mere glamourøst med en badedragt, min blazer, guldsmykker og stilletter. Dette var en lille afvigelse, men ellers gik vi efter noget maskulint.

Nåh, men tag et kig og lad mig vide hvad I synes :)











































9 kommentarer:

  1. Jeg er virkelig vild med din badedragt! Hvor har du den fra? :-)

    http://toldamphotography.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hehe tak, ja jeg er også rigtig glad for den ;) - Den er købt sidste år i H&M, i en str. for stor. En 38 ville have passet mig bedre, hvor denne er en 40, og liiiige knap er fin nok (men skal hele tiden holde øje med at den sidder rigtigt, og jeg kan IKKE bade i den, med mindre det skal ende i nøgenbadning. Hehe) ;)

    SvarSlet
  3. Wauw.. Du ser helt fantastisk ud Johnson! Det er virkelig godt! Man kan ikke se at det er dig der plejer at være bag kamerat istedet for foran!

    SvarSlet
  4. Nåhr mange tak, Gry :) Du er sgu da selv ret skrap foran? Skulle vi to ikke snart finde på noget igen? ;)

    SvarSlet
  5. Heey det var min idé med badedragt/tricot og blazer :O men flot :)

    SvarSlet
  6. HOLD DA OP!
    Hvor er du dog smuk! Du har et særpræget ansigt - som bare får mig til at sige wow...
    Jeg er især vild med billederne hvor du har pilot jakkerne på! ^_^

    Simone
    Microcut.dk

    SvarSlet
  7. Aaaaww, mange tak, hvor er det sødt af det! Det varmer vireklig :D

    SvarSlet