torsdag den 10. maj 2012

Stres banker på min dør....

En kort update af mit liv de sidste par dage: har siddet fraværende fra skole, pga. forskellige årsager. Og de par dage har jeg så brugt herhjemme, foran mine to computere 24/7, og redigeret 900 billeder (og er stadig igang), lavet afleveringsopgaver til tysk, engelsk og spansk, og været lidt halvsocial på facebook... Hmm ja, mit liv lige pt.... Nogen der vil bytte?

Og lige et billede for at dokumentere det...


Men ja, ud over dette lidt bitre indlæg, over min triste midlertidige skæbne (indtil jeg er færdig med afleveringsopgaver og billeder, er dette vist min fuldtidsbeskæftigelse ind da), så regner jeg snart med at oprette en masse indlæg med mine nyeste (og nyredigerede!) billeder. Så håber at I vil hænge i og følge med indtil da :)


Tschüs for nu (hvis nogle af jer undre sig over hvad "Tschüs" betyder, så betyder det "på gensyn" eller "Vi ses" på tysk). Jeg måtte jo finde på et eller andet kreativt at slutte mine indlæg af med, i stedet for den alle bruger "over and out" (selvom den nu også er meget god) ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar