onsdag den 31. oktober 2012

18 ÅR!!

Davs i stuen :)

Jeg lovede dig jo en FULD update fra min søde 18års fødselsdag d. 27. september 2012, og som sagt så gjort - her kommer den ;)


Ja, nu er jeg jo ikke den store FF (Fest Freak), så 18års fødselsdag, med de traditionelle 18 shots, stive unge og pumpende bassarm blev det altså ikke til (men hey, det kan jo stadig nås, så måske ;)). Men dagen derpå var ganske rolig og hyggelig, lige som jeg kan lide det. Først skole, med den søde K-klasse, hvor det stod Kitkat vs. flødeboller (Kitkat vandt) og derefter hjem og pakke gaver op med familien og om aftenen holdte vi middag for nogle af de nærmeste, hvilket var rigtig hyggeligt :) (Nogen vil nok sige kedeligt, men det var min fødselsdag - ikke deres ;) Hehe). Hm nåh, men det var vist i al sin enkelthed min 18års-dag, og den var fin og hyggelig - og med en dejlig gavehøst. Nu kommer det mest spændende: Gaverne! ;b

Jeg fik en masse dejlige Anna-Sophie-ting, som jeg ønskede mig og bruger flittigt. Her kommer en slavisk opremsning.

Men lige inden da... Til de fleste fødselsdage forekommer der ofte et lækkert morgenbord med håndværkere (altså rundstykkerne), nutella, blødkogte æg, appelsinjuice, Dannebrog og ja, you name it ;) Men det må desværre blive en anden god gang for mig, da jeg skulle møde kl. 8 og derfor ud ad døren allerede kl. 7 (og det samme skulle mine forældre, og min bror, der nyder den luksus, at kunne gå kl. 8). Så morgengaverne måtte altså vente til eftermiddag, når alle var kommet hjem igen. Men det betød nu ikke at jeg ikke fik gaver før - for det gjorde jeg. Min super søde veninde, Gry, kom nemlig ind til mig lige før dansktimen med sin gave til mig: en lækker chokoladebar med honningsknas inden i fra Færøerne (hun er halv færing) og dennes følgessvend: et rødt kondom med jordbærsmag. - Gry, du ved da også hvad en nybagt 18års pige går og ønsker sig (men skulle det virkelig have taget kegler, skulle det altså ha været med citron-smag). Men mange tak anyways. Du er en skat ;) Og bare vent! Jeg tager revanche til din fødselsdag!

Nåh, men efter dette lidt halvpinlige og super søde optrin før dansktimen foran min klasse, kommer jeg hjem, og nu opgradere vi så gaveregnen ;)
     Jeg fik....

- 1300 kr. i kontanter
- Min børneopsparing (Dejligt at man er en af de heldige der får den når man blir 18 ;))
- Gavekort til H&M (der er brugt nu)
- Kjole fra H&M
- Adidas-trøje fra Asos
- Øreringe fra Asos
- Øreringe (Fået af min søde veninde Michelle)
- Chanel eau de Parfume fra Matas
- Stiletter fra Bianco + rensemiddel dertil
- 'Howl's moving castle', fantasyroman af Diane Wynne Jones
- En kuffert
- Stor reflektor med 5 flader (Guld, sølv, sort, transparant og hvid)

Og så lidt billeder ;)



Øreringe fra Asos
'Howl's moving castle' paperback af Diane Wynne Jones
- Har allerede læst den, og den er super ;)
Selvom den er ret anderledes en filmen, men begge er skønne!
Chanel eau de Parfume, twist & spray-version.
- En dejlig frisk og lidt maskulin duft.
Øreringe fra 'Tøj & Sko' - fået dem af min super søde veninde
og model, Michelle. Tusind tak! Det havde du altså
ikke behøvet :
Stiletter fra Bianco
(billede taget fra et shoot jeg skød af en model)
Adidas-trøje fra Asos.

Kjole fra H&M. Elsker den!
Kuffert af mine søde naboer (som jeg
hidtil har lånt kuffert af - det behøver jeg
nu ikke mere ;))
Min store reflektor, her med sølvfladen.
- Forestil jer lige at skulle pakke denne
fætter sammen, så den kan være
i det lille runde ned dér på gulvet.
Det kræver en meget fin foldeteknik...
Reflektoren i sin pose. Så det kan
altså lade sig gøre.

Gavekort-køb: Halskæde fra H&M
Gavekort-køb: Striktrøje fra H&M


- Så alt i alt en super dejlig dag med en god gavehøst, godt selskab, dejlig mad og en masse hygge - lige  som jeg kan lide det ;)

Tschüs! :P


Ingen kommentarer:

Send en kommentar