lørdag den 27. oktober 2012

Long time no see UPDATE!

Også i den grad, og hej Blog!

Jeg tror at jeg netop har sat personlig rekord i at holde pause fra sin blog (undskyld), og ud over at kunne fornemme det på faldet i talene over faste læsere, så bæres der også præg af det ude i arkivet, hvor det seneste blogindlæg var fra start-august. Brrr, der har virkelig været koldt herinde (selvom der nu er flere gode grunde til det). Men nu er overskudet og fritiden vendt tilbage, for en stund, så nu vil jeg lige lave en update, tænde op i efterårs/vinterfyret og varme lidt op i de kolde stuer herinde igen. ;)

     Men hvad er der så sket, siden at jeg ikke har opdateret herinde? Tja, for at gøre en lang historie kort, så har jeg bare haft møg travlt og været så stresset, at jeg har måtte prioritere mit arbejde og mine interesser. Jeg har bl.a. haft forsinket redigeringsarbejde af en masse billeder siden nytår, med billederne fra min studietur og et modelshoot og siden da har billederne bare hobet sig op, så det er det meste, eller faktisk al min fritid siden maj gået med (jeg bestilte faktisk ikke andet end at sidde indendøre foran computeren og redigere hele sommeren og efter ferien: fra jeg kom hjem fra skole til midnat). Men NU er de tider ENDELIG overståede! Jeg blev nemlig langt om længe færdig med de allersidste uredigerede billeder på computeren i starten af efterårsferien, så nu har jeg efter et 3/4 år fået min fritid og overskud tilbage!
Det skal nemlig siges at jeg også har været afsindig stresset over dette med billederne, og pga. en overbooket kalender. Faktisk så stresset at jeg har været ved at bryde sammen flere gange (lyder ret voldsomt, men det er egentlig bare mest i gråd og miste overblikket og sådan. Ikke noget der behøver indlæggelse, heldigvis). Så jeg måtte aflyse nogle aftaler og prioritere noget mere, så den sidste tid var det faktisk bare skole og billeder... Kedeligt, ensformigt og ret frustrerende, især fordi der ikke var tid til det hele...
- Så du kan vel nok forstå at jeg har svigtet dig, kære Blog, ikke fordi jeg ville, men fordi jeg simpelthen ikke havde tid eller overskud til det. Og det undskylder jeg mange gange, og håber at kunne råde bod på nu.

     Nåh, men ellers er der jo sket så meget andet. Jeg er jo blevet 18 år nu, og det er egentlig forløbet ret stille og roligt :) Jeg fik en masse gode gaver og der blev holdt et mindre selskab herhjemme med søde mennesker og god mad. Men jeg skal nok lave et 18-års-fødselsdags-indlæg senere, det lover jeg ;)

     Nu er vi så i slut-oktober og går om ganske snart i gang med november. Så er sommeren i sandhed slut (og det er efteråret for den sags skyld snart også), og vi går om en måned i gang med vinteren og den dejligste tid på den årstid: Julen (Halleluja!) og efter den, årets største fest: Nytåret (Gud bevarer den!) Og I skal vide, at selvom der endnu er 1-2 måneder, så glæder jeg mig HELT VILDT! Og det er jeg rigtig glad for, for jeg har faktisk ikke været sådan i rigtig julestemning siden jeg var 14 år, hvilket jeg har været super ked af og savnet rigtig meget. Og så, ligespludselig i september, så begynder det lige pludselig at kilde i maven mens man spiser sæsonens første pebernøder (de er jo allerede ude i september) og begynder at forestille sig julepynt og sne overalt... Og så blev jeg så glad, for det betød nemlig at julestemningen er vendt tilbage til mig. Så HALLELUJA OG GLÆDELIG JUL ALLE SAMMEN!! xD (Husk forresten Mortens Aften d. 10. november, hvor sæsonens første andesteg skal steges. Uhm det er også noget jeg glæder mig til!)

Nåh, men nu tror jeg vist også at jeg har berettet om alt hvad der er værd at berette om fra min "kolde periode" her på bloggen, så nu vil jeg vist slutte updaten. Men fortvivl ej, jeg vil skam fodre bloggen med flere "mindre" (ja, vi kender jo efterhånden snart størrelsen på mine indlæg, og den er alt andet end lille) indlæg, som går mere i dybden med ting fra 'Den Kolde Periode' og andet som jeg har på hjertet. Så jeg håber at der vil komme lidt liv og varme herinde igen ;)


Varme og håbefulde knus fra mig :)

Ps.
Lidt billeder til jer, for at gøre indlægget lidt mere spændende og farverigt ;)

Billede fra mit "sidste" shoot med min
smukke veninde Anna Brenøe Olesen.
- Se mere til shootet her.
(ps. kjole og sko fik jeg i fødselsdagsgave)
Billede fra et andet shoot jeg lavede med en medfotograf:
Jeanett Nørgaard, og "hendes" to modeller/veninder
Signe Tonsgaard (tv.) og Julie Wedel-Heinen (th.)
- Se mere til shootet her.
















Billede fra et fotoevent jeg var til i Dragør
afholdt af en fotograf jeg kender. Jeg fik
arbejdet med 4 modeller, og hende her,
Maria Amanda Schaub, var nok en af
de mest spændende modeller, jeg hidtil har
arbejdet med. Hendes stil er helt fantastisk!
- Jeg kan kraftigt anbefale at se resten af
shootet og de andre shoots her! ;)






Efterårsmorgen i Frederiksbergskoven ved Svebølle i 2011














Aaah, Julestemning. Velkommen tilbage! :D
- Vores Juletræ på Ullagaard, 2011















Hehe, billede taget i denne uge (d. 24. oktober), ved årets græskar-snitning ;)
















Hehe 3.k's fjollebillede (min klasse) ;)
- Mit kostume blev dersværre lidt fucked up, da jeg hverken
kunne finde min maske eller mine ører, ellers skulle
jeg have forestillet Catwoman.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar