tirsdag den 13. november 2012

Jeg har da heller ikke fået vist jer...

... de billeder som nogle fotografer har fået taget af mig inden for de sidste par måneder, har jeg? :D
- Nej det tænkte jeg nok.

Nåh, men ingen lang historie dertil, I får bare billederne her. Håber at I kan lide dem ;)

Fotogarf: Martin Jahn Agathon
Fotograf: Martin Jahn Agathon
Fotograf: Martin Jahn Agathon
Fotograf: Martin Jahn Agathon
Fotograf: Erika Stanley
Fotograf: Erika Stanley
Fotograf: Anna Sofie Rex Elmgreen
Redigering: Mig
otograf: Anna Sofie Rex Elmgreen
Redigering: Mig
Fotograf: Anna Sofie Rex Elmgreen
Redigering: Mig
otograf: Anna Sofie Rex Elmgreen
Redigering: Mig
otograf: Anna Sofie Rex Elmgreen
Redigering: Mig
Fotograf: Anna Sofie Rex Elmgreen
Redigering: Mig
otograf: Anna Sofie Rex Elmgreen
Redigering: Mig
otograf: Anna Sofie Rex Elmgreen
Redigering: Mig
otograf: Anna Sofie Rex Elmgreen
Redigering: Mig
otograf: Anna Sofie Rex Elmgreen
Redigering: Mig
otograf: Anna Sofie Rex Elmgreen
Redigering: Mig
Fotograf: Anna Sofie Rex Elmgreen
Redigering: Mig 

Tschüss :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar