mandag den 19. november 2012

Money-Spender & New-Ins

Hejsa :)

Her i weekenden var jeg jo i Jylland med min mor, ovre og besøge lidt familie og venner, og bl.a. til noget julehygge hos min mors barndomsveninde - vildt hyggeligt! Men det skal jeg nok komme tilbage til i et andet indlæg ;)

Men vi tog jo derovre fredag eftermiddag, og nåede vejle tidligt på aftenen. Her gik vi lidt på gågaden og jeg fik lejlighed til at snuse lidt rundt i de forskellige butikker, heriblandt H&M, Gina Tricot, New Yorker, Penny Lane og Bog & Idé. Super hyggeligt :) Men også tragisk, for ak, det var jo uundgåligt at jeg fandt nogle småting som jeg gerne ville have, men som den beherskede gnier jeg er, tænkte jeg to gange før jeg købte noget som helst. Det var jo så pæne trøjer, men åh 329 kr. er jo efterhånden ikke nogen skovtur for en fattig studerende som mig, og min SU har været ret mager de sidste 2 måneder + havde jeg mange andre ting som jeg skulle bruge pengene på... Men altså åh, de trøjer, de er så flotte! Og jeg har længe ville have sådan nogle. Og så, helt uventet, som den logiske mor hun er, står hun selvfølgelig klar med et fortrøstningsfuld (om end dyr) kompromis. "Jamen Anna-Sophie, du får jo SU her til den første, og der får du endda mere, og der er jo ikke længe til. Så du kan bare vente med frisøren til december og du har jo stadig mange penge tilbage fra denne måneds SU. Så køb det da bare". Hm okay, tak mor, men jeg håber at du står klar med førstehjælp, når mit stakkels Visa Debit begynder at bløde...
Nåh, så jeg købte altså de trøjer, der by the way er købt i H&M og er fra det ultra lækre mærke Divided. Efter dette gik vi så i Gina Tricot, hvilket er en forretning jeg ikke kommer i tit, og her fandt jeg nogle dejlige Kors-øreringe til den sølle pris af 10 kr (!!!). Her var der ikke noget at rafle om, dem skulle jeg bare ha', og 10 kr. var jo nok til at overkomme ;)

Så jeg sidder nu med 2 dejlige trøjer og et par flotte øreringe og har i alt brugt 339 kr. - okay så mange penge er det heller ikke (forhåbentlig). ;)

Men vent, der er mere!
Jeg er jo også på nettet (ja, surprise), og Asos er efterhånden blevet en meget besøgt hjemmeside. Selvom jeg sjældent køber noget, er det jo altid hyggeligt at kigge og drømme - selvom der så pludselig dukkede en kjole op, hvor det ikke var nok bare at drømme og kigge. Der skulle også købes!
Men altså 728 kr. Og jeg brokkede mig over 339?! Det er altså ikke penge jeg kan undvære. Og dog, den kjole er jo så flooooot! Den ku være det værd! Men altså... 728 kr. Hmmm.
- Men så igen, dagens redningskvinde i skysovs: MOOAAR!!! <3 <3 Tænk sig at jeg har sådan en dejlig mor, der indvilger i at give mig denne fantastiske kjole som tidlig julegave! (Jeg må dog selv lægge ud til at starte med, og så må hun betale mig tilbage). Men stadig. Og nu er kjolen så kommet, og - UH - den er fed!!! Rigtig Bond-kjole, lige som jeg kan lide det (og lige som sæsonen/moden tillader det. Denne sæson må garderoben nemlig meget gerne indeholde mindst én Femme Fatale-kjole) ;)

Nåh, men ik mere "vandfald" (jeg snakker jo som bekendt som et vandfald ;) ) Her kommer billederne :D
Kjole fra Asos
Kjole fra Asos
Trøje fra H&M Divided
Top fra H&M Divided
Øreringe fra Gina Tricot
Øreringe fra Gina Tricot (jeg har prøvet at redigere lidt uren hud væk, men det forsøg kiksede
lidt, såå: jeg undskylder for "marcipanhuden")

 Tja, selvom der er blevet brugt penge, og jeg absolut ikke er tilfreds med mig selv, så er jeg super glad for mine nye New-Ins, og selvom jeg ikke er nogen rigtig Money-Spender, så synes jeg nu alligevel at det var lidt berettiget. Den SU skal jo bruges på et eller andet ;) Hehe

Ps.
Det er ekstremt dårlige billeder af mig, jeg ser virkelig hyggelig ud, med fedtet hår og rester af udvisket mascara. Hm men ja, ingen er jo som bekendt perfekte (selvom det nu ville være dejligt)...

 Tschüss :P


Ingen kommentarer:

Send en kommentar