tirsdag den 6. november 2012

Læber så røde...

... Og dyre!
Ville lige vise mit nyeste røverkøb (det er så mig der er blevet røvet). Jeg har nemlig længe haft brug for en helt blodrød læbestift. De der fesne balon(lyse)røde farver er ikke lige mig, jeg er mere til en rigtig rød, en blodrød (eller som jeg fortrækker til en læbestift: kirsebærrød), og denne læbestift fandt jeg så i dag i Matas til den sølle værdi af 245 kr. (hvilket nok er den absolut dyreste make-up jeg har!). Men dertil skal det så også siges at det er Chanel, så det er jo kvalitet... Men stadig. Heldigvis havde jeg et gavekort at bruge... Men stadig stadig.

Nåh, men jeg er i al fald glad for den, og den skal i hvert fald på til den næste fest ;) Her kommer en lille billedcollage med den på. (OBS! Jeg undskylder billedkvali. Billederner er taget på min mac's webcame og lyset var også ret dårligt, men håber da at man kan se hvad det skal forestille) ;)

Læbestift: Rouge Coco, 36 Lune Rousse, Chanel

Lidt inspiration til hvad denne læbestift kan gå til, og som har inspireret mig...

Fotograf: Jem Mitchell
Model: Kinga Kajzak

Fotograf: Lachlan Bailey
Model: Tao Okamoto
Hovedinspirationen for valget af rød læbestift :)
Fotograf: Lachlan Bailey
Model: Kendra Spears
Gucci's efterårskollektion er domineret af gotisk og mørk dramatik, hvilket jeg virkelig er faldet for.
- Og så er der en overflåd af blodrøde læber, der forstærker dramatikken.
I like!!

Røde kys overalt til alle jer ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar