torsdag den 29. november 2012

Vinter-fund

Dauw's Blog'sen :)

Her vil jeg vise nogle af mine seneste gadefund, som jeg helt klart vil tilføje ønskeseddelen. De er simpelthen perfekte til vintersæsonen mange fester og hyggelige stunder! Glædelig jul, Anna-Sophie ;)
Lash Queen Waterproof Mascara fra Helena Rubinstein
- Giver super god volume og skiller vipperne ad
(trods den tvivlsomme sum af 255 kr. for 7 ml, men hallo
den er da det værd!) ;)
Cardigan fra H&M med fake-fur pelskrave, som jeg har forelsket mig i.
- Den vil simpelthen være så hyggelig her i vinterperioden, og være fin
til hyggelige julekomsammener :b
(uugh, jeg er altså ikke god til det med mobilbilleder >.<)
Flaskegrønne jeans fra H&M.
- Elsker farven, der simpelthen er så flot og vinterlig, og vil gå
super flot til blodrøde læber og negle :)
Sally Hansen Gem Crush neglelak, som jeg for nyligt har købt i Matas.
- Denne farve - sølvglimmer med blå stænk - er simpelthen SÅ flot og vinterlig,
og passer godt til vinterens, og forhåbentlig også julens kommende snelandskab.
+ passer dens glitrende effekt perfekt til Nytår ;)
Clutch fra H&M- Er lidt i tvivl om denne, da den er lidt stor, og måske
liiige lovlig meget shimmer, selv for mig. Men altså,
elsker jo bare den farve! Fiske-tema, det er lige mig ;)


Det var vist det ind til videre, men der kommer sikkert mere ;)

Glædelig for-jul til jer alle ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar