lørdag den 24. november 2012

Vinternegle

Hejsa :)

Det er jo slutnovember, den sidste efterårsmåned, og dermed snart vinter og frem for alt JUL!!! Og guderne skal vide at jeg glæder mig som et lille barn, hvilket er super dejligt (da min juleglæde desværre har været på langfart de sidste par år, men nu endelig er kommet tilbage til mig igen. Det er dejligt at vide at man trods den 18årige bagdel stadig kan føle den samme barnlige julestemning) ;)
- Nok om det, idéen med dette indlæg er jo egentlig den, at jeg er blevet ret så pylret med mine negle. Efter at have bidt dem så længe, og efter jeg er stoppet, er de jo begyndt at blive lange, selvom de stadig er svage og knækker ret nemt. Men ja, så er det jo dejligt at der findes noget sådant som neglelak, der både beskytter, lakerer og klæder neglene. Virkelig fed kosmetik! ;)
Og det er så her jeg vil vende tilbage til min snak om jul og vinter, for i denne tid må neglene jo gerne være lidt ekstra flotte og passe til sæsonen. Det er jo også nu at der rigtig bliver fyret op for festerne; julefrokoster, nytårsaften, nytårskur osv., så negle - bered jer, for I kommer til at se væsentligt pænere ud i denne mørke tid ;)

Nu har jeg ingen billeder af mine egne negle (heldigt, for de er ikke særlig pæne lige pt.), men har googlet lidt efter inspiration, og her vil jeg så vise jer mine resultater. Personligt synes jeg at det er super fantastiske negle, lavede af en fantastisk dygtig manicurist (oh, gid at jeg kunne lave sådanne negle - og at mine negle så sådan ud).

Men her er årets Vinternegle ;)
(OBS! Disse billeder er fundet på google, og har dermed ingen rettigheder til disse billeder!)

Virkelig flotte vinternegle :)


Jeg ELSKER de her negle!!

Også virkelig lækre negle! Ville elske at have disse til jul :)
Lige lovlig vilde negle - men grønhakkeme kreative, det må man sige! 
Fantastisk kunst - og så på negle!!
Igen: fantastisk neglekunst!

Denne lak har jeg selv for nyligt købt i Matas, og er nok sådan mine vinternegle
kommer til at se ud. Ikke lige så kreativt som nogle af de andre foreslag, men
alligevel pæne og vinterlige ;)

Go' inspiration og evt. arbejdslyst til jer ;)

 Tschüss! :)


4 kommentarer:

  1. Nej hvor fint!
    Hvad mærke og modelnummer er lakken du har købt? :D Syntes da bare den er vildt flot! Sølv er normalt ikke mig... Men her til jul tror jeg den ser super lækker ud!

    Simone
    Microcut.dk

    SvarSlet
  2. Mange tak (også på vegne af dem der har lavet de mange flotte negle).
    - Den jeg har købt, er købt i Matas, og hedder Sally Hansen Gem Crush og farven hedder 01 Showgirl Chick. Super lækker lak, der har en utrolig dækevne i forhold til at det er en glimmerlak, og så glimter den helt fantastisk. Ideel til nytår bl.a. Gi den to lag, og så meget gerne med en klar lak oven på (gi 3-4 lag klar lak, for at få en helt glat overflade), og så har man nogle super flotte glimtende vinternegle :)

    SvarSlet
  3. Super :D Tusind tak! Den vil jeg da hoppe ind og kigge på!

    SvarSlet
  4. Velbekomme :)
    - Håber at I blive glade for den. Jeg er i hvert fald super glad for min ;)

    SvarSlet