torsdag den 6. december 2012

Anna-Sophies Julehits

Ho ho og halløj!

Det er jo som bekendt jul og uden for, her hvor jeg bor, daler sneen ned, og jeg kan faktisk i skrivende stund se ud ad vinduet ved siden af mig, ud i haven og videre ud over marken og op mod skoven og "Svebølle bjerget" (Svebølle ligger på en måde i en lille dal, så mod syd kan man se op mod høje bakker og skove, der på en måde kunne minde om et mini-bjerglandskab. Virkelig flot), hvor alt er dækket af et stadigt tykkere lag sne. Og så ved jeg ikke om I kender det når der er sne uden for og man sidder om formiddagen i sin store rummelige stue og lyset fra sneen sendes ind i huset, så rummene nærmest bliver lyst helt op på sådan en speciel måde? For sådan er det nemlig her, og jeg skal fortælle jer, at intet andet indbyder mere til julestemning end det. Det er vildt hyggeligt og lidt magisk på en måde. Prøv selv at lægge mærke til det hjemme hos jer selv :)

Åh som jeg snakker, så jeg vil gå lige til sagen: her giver jeg jer noget dejligt julemusik, som I kan lytte til her denne snefyldte morgen, og blive dejligt glade af det :)

God energi og stemning til jer alle! :D













Håber at I alle sammen må få en fortsat god dag og december, og ikke lade julestressen tage alt for meget i jer! ;)

Tschüss, tschüss! :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar