lørdag den 15. december 2012

"Born to be Wild"

Hawdy :)
Midt i SRP, sne og juleræs kommer her et indlæg med billeder fra et shoot der blev skud af Michelle og jeg i sommers af fotograf Jakob Vind, som jeg har arbejdet med før (I husker vel mit indlæg med billederne af mig i studie? Hvis ikke kan de ses her).

Dette shoot blev skudt d. 9. september i år (2012), og grunden til at de først kommer ud nu, er den at jeg først har modtaget alle billederne nu (Jakob har haft ret travlt, så han har ikke haft så meget tid til overs til at redigerer billederne, men nu er de endelig færdige). Så ja, her er de altså :)
Temaet er meget inspireret af amerikanske roadtrip-film så som Thelma & Louise og Wild Hogs, og for lige at gøre det ekstra lækkert, så fik vi lov at låne to motorcykler af en motorcykelclub der holder til på den forladte benzintank for vi skød billederne (SUUUPER lækkert sted der bare minder om en vaske ægte forladt benzintank et sted i Nevada eller Arizona. Og nu hvor denne motorcykelclub er flyttet ind og vil indrette en slags åben club dernede (helt sober club uden alcohol), er det bare blevet ekstra autentisk og fedt. Uh jeg elsker det sted!). Så vi fik tilført en masse fede effekter til vores shoot, som vi slet ikke havde planlagt.

Håber at I kan lide billederne. Lad mig gerne vide hvad I synes om dem :)

Ps.
Den mørkhårede pige er Michelle, og den lyshårede er mig.

Pps.
Et godt råd for at komme til at fange stemningen på billederne mere - hør denne sang ;)


God fornøjelse :)































 Tschüss! :)


4 kommentarer:

  1. Rigtig flot redigering på billederne må jeg sige
    Kig forbi
    www.annagardel.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, også på fotografens vegne. Han er rigtig god ;)

      Slet
  2. WOW det er nogle helt vilde billeder! Hvad bliver de brugt til ? Altså hvem er du model for ? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, hvor er det utrolig sødt af dig! :D
      - Billederne er lavet som TFP-arbejdet ("Time for print"), som er et slags gratis modelarbejde, hvor hverken fotograf eller model betaler for billederne, men blot får billeder og øvelse ud af det, og det er mest sådan noget arbejde jeg laver :)

      Fotografen hedder Jakob Vind og det er her 2. gang at jeg arbejder med ham. Rigtig sød og dygtig. Han kan klart anbefales :)
      - Man kan se hans hjemmeside her: www.fotovind.com

      Slet