mandag den 24. december 2012

Glædelig jul alle sammen!!

Nu er det endelig d. 24 december, og dermed juleaftensdag! Og derfor vil jeg bare lige lave et lille kort indlæg med en lille julehilsen.

Så alle sammen:
Glædelig jul!
Må I alle sammen få en pragtfuld aften
i godt selvskab, med god mad
og må I få alt det I ønsker jer.

Mange kærlige julehilsner Anna-Sophie! :)


Desværre har jeg ikke gået redigeret mine julebilleder endnu, så dem får I først i løbet af de kommende dage, men I skal selvfølgelig ikke snydes for hvordan træet hjemme hos mig ser ud: 


Og så vil jeg også lige vise mit ynglingsbillede, jeg har taget af vores Nøddeknækker ;)



Nåh, men jeg vil takke af så, og efterlade jer med et rigtig glædelig jul og må I alle få en dejlig aften :)
- Her får I også lige en sidste sang inden, som vi alle vist kan være enige om hører julen til (og som en påmindelse til jer om at se Disney's Juleshow på DR1 kl. 16.00 denne eftermiddag.) Hehe ;)



Tschüss og Glædelig jul! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar