mandag den 31. december 2012

Julegaverne 2012

Hej Blog :)
Midt i al nytårsræset vil jeg stadig holde fast i julen lidt endnu. Jeg har jo nemlig ik fået vist jer mine gaver! ;)

Men det vil jeg så her :) Jeg er blevet rigtig forkælet i år, både til min fødselsdag og her 3 måneder senere, også til jul. Så jeg sender en masse takke og varme tanker ud til dem der har tænkt på mig og ønske mig glædelig jul, givet mig gaver og bare gjort denne jul dejlig, og sender alt tilbage og ud til alle andre, og håber ligeså at de også havde en god aften og er blevet forkælede ;)

Selve juleaften gik desværre lidt hurtigt for mig, da vi skulle holde jul ved vores naboer (de er praktisk talt en del af familien), og noget af deres familie, der inkluderede to små børn, og da de skulle tidligt i seng var vi allerede færdige kl. 9, hvilket er super tidligt i forhold til at vi plejer at være færdige kl. 11, og så blev støjniveauet også lige lovligt højt, efterhånden som børnene blev trætte, så jeg må nok indrømme at jeg blev lidt træt af børn hen på aftenen, og havde desværre en følelse af antiklimaks i et par dage, da alt bare var gået så hurtigt uden at vi egentlig rigtig kunne få tid til at nyde det hele. Øv.
- Men ellers var det en god aften :)

Nåh, men nok om det, jeg fik jo en masse lækre ting, bl.a.:

Den samlede gavehøst. ;)
- Mange tak til mine søde forældre og bror, til vores søde naboer og deres børn (der praktisk talt er en del af familien, nabokonen er bl.a. min brors og min gamle dagplejemor), min morfar, og min søde veninde Randi. I er simpelthen fantastiske og mange tak for alle de dejlige gaver! :)
Army-frakke fra Asos.
- Har længe ledt efter sådan en, og denne er bare rigtig fin (dog ikke varm nok til vinter, men nok mere passende som overgangsfrakke)
- Tak til mine søde forældre :)
Jeans fra H&M
- Elsker den flaskegrønne farve.

- Tak til min søde mor :)
Jeans fra Sisters Point
- Manger jeans, og disse er bare super fede! Dejlig pasform og lækker denimfarve.

- Tak til min søde og betænksomme mor :)
Læderstøvler fra Frye, købt på Asos.
- Har længe ledt efter nogle lækre bikerboots, og så fandt jeg disse der er et godt mix mellem western og biker, og endda i rigtig god kvalitet (men hold da op hvor skal jeg passe på dem!)

- Tak til mine søde forældre :)
Støvlerne ;)
Øreringe i sølv fra Guldsmeden i Jyderup.
- Passer rigtig godt til min lidt rockede og excentriske stil ;)
- Tak til mine søde naboer, Mia og Knud :) 
Armbånd fra Dansk Smykkekunst
- Fik egentlig en lang halskæde med et stort edderkoppevedhæng (da jeg godt kan lide edderkopper), men da jeg ikke går så meget med lange halskæder, byttede jeg den til dette armbånd

- Mange tak til min søde og betænksomme mor ;)
Smykkesæt fra Glitter
- Dette smykkesæt er lidt en slags snydegave, idet jeg har slået 2 forskellige "gaver" sammen. Først og fremmest fik jeg et par øreringe fra Asos af nabodatteren, der ikke var helt mig, og i stedet for at have besværet med at bytte fik hun dem selv, og gav i stedet mig pengene. De finanserede dermed armbåndet og øreringene. Derudover skyldte min mor mig nogle penge for en gave jeg skulle købe for hende, så dem aftalte jeg så med hende at hun kunne betale mig tilbage ved at købe halskæden til mig.

- Så dermed vil jeg gerne sige undskyld for at jeg er så besværlig, men tusind tusind
tak! Selvom det ikke er en reel gave, så ser jeg det alligevel som en, og jeg er meget, meget glad for den, da jeg har gået og sukket efter dette smykkesæt længe! ;)
Clutch fra Glitter
- Denne clutch måtte jeg også bare have med. Har også haft et øje til den en rum tid, og da vi købte smykkerne, så tænkte jeg at jeg også lige måtte tage denne med. Den blev så en gave til mig selv fra mig selv. Så dermed har jeg altså fået en kombineret gave fra Glitter af hhv. nabodatteren, min mor og mig selv ;)

- Så mange tak til Katrine, min mor og mig selv ;) Hehe
Klar top coat-neglelak fra Maxfactor og dertilhørende negleglitter
- En lidt speciel form for neglelak: en klar top coat lak der efter påføring så skal dyppes i et af de små glas med glimmer, og vupti: har man glimmernegle. SÅ fint og overraskende nemt og holdbart. Den mørke farve "Grey moonstone" bliver mine nytårsnegle ;) En gave til både min mor og jeg, men nok mest mig der kommer til at gå med det, da min mor pga. sit erhverv ik må gå med neglelak på arbejde.

- Tusind tak til min søde nabokone, Mia, for den rigtig lækre gave :)
Neglelak fra Chanel i farven Peridot
- Elsker denne lak! Forelskede mig i den da jeg så den i Matas, og ønskede mig den til jul, og så fik jeg den. Elsker bare farven! Kan rigtig godt lide farver der gangerer i toner og evt. farver, og denne har bare sådan en fornem måde at veksle mellem guld, grøn og blå, på sådan en rigtig metallisk smykke-agtig måde. Jeg ved med andre ord kalde den en champagnefarve. Vil også være rigtig ideel til nytår.

- Tusind tak til min søde lillebror for denne dejlige gave!
Amazonia eau de Toilette fra Oriflame
- Rigtig lækker sommerlig og eksotisk duft med et friskt pust og frugt/blomsteragtige toner. Først og fremmest dufter den grønt og lidt krydret, men efterhånden som den har siddet på bliver den mere mild og blomsteragtig og man kan dufte passionsblomsten i. Rigtig lækker og man kommer virkelig til at tænke på eksotiske områder. Duften tager med andre ord én med til det sted der er portrættere på flasken ;)

- Tusind tak til min søde mor! :)
Midsommer eau de Toilette fra Oriflame
- Endnu en lækker duft fra Oriflame, som jeg faktisk har haft før for nogle år siden (og jeg var VILD med den!). Denne duft er ligesom den anden rigtig sommerlig, frisk og grøn, med lemon-noter. Rigtig citrusagtig!

- Mange tak til min søde mor! :)
Det Levende Slot på DVD
- ELSKER den film! Fantastisk plot og virkelig godt lavet! Selvom jeg nok må indrømme at jeg er blevet lidt glad for den engelske version, så den danske virker lidt dårligt oversat, desværre. Men ellers nogle udenmærkede stemmer, og en super god film under alle omstændigheder!

- Mange tak til mine søde forældre! :)
Shower Gel og Body Butter med Olivenduft fra The Body Shop.
- Egentlig fik jeg en gaveæske med diverse badeartikler med kirsebærduft, men den er desværre for sød for mig, og da de ikke havde gaveæsken med oliven, byttede jeg i stedet til disse to ting (Body Butteren er en ekstra stor variant med 300ml, og til 50%, så jeg har fået den ekstremt billigt!). Eeeelsker den grønne oliven-duft. Den dufter bare så meget af forår og friske bøgeblade, og det er liige mig. Uh jeg elsker den!

- Tusind tak til min søde veninde, Randi! :)
Shotsglas fra Fakta
- Hehe, disse vandt jeg i raflegave, og synes lige at de skulle med ;)


Ud over disse ting fik jeg også 1500 kr. af min morfar, som er røget ind på en opsparing (lige i hans ånd), ellers er det så min gaveregn, og vil endnu en gang takke tusind gange til alle de søde mennesker, der har været så generøse at tænke på mig, og jeg vil sige at jeg er super glad for alle mine gaver! Tusind mange tak! :D

Håber samtidig selvfølgelig også at alle I andre fik nogle gode gaver og en god jul ;)

Tschüss, mange tak, glædelig jul og godt nytår til jer alle! :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar