torsdag den 13. december 2012

Ønskeseddlen 2012

Hejsa og glædelig 12.12.12 :)

[Ja, undskyld, endnu et indlæg, der bliver publiceret for sent. Men dette indlæg er altså skrevet den angivne dato, så dette indlæg gælder fra i går af]

Øv, den SRP kan virkelig ødelæge ens humør. Så derfor vil jeg bassere dagens indlæg på at få styr på min ønskeseddel. Det er jo ved at være sidste udkald, og jeg er endnu ret i vildrede med min.

Så jeg vil spare jer for den sædvanlige roman, og gå direkte til ønskerne. Måske det kan inspirere jer til jeres egen (og hvis I selv skulle sidde inde med en meget inspirerende ønskeseddel, så link meget gerne til den, for jeg mangler selv inspiration):

'Castle in the air' & 'House of many ways' af Diane Wynne Jones
- Fortsættelserne til 'Howl's moving castle', hvilken jeg fik i fødselsdaggave i år
og som jeg har læst. Rigtig god fantasyroman, og derfor ønsker jeg selvfølgelig
at læse trilogien færdig ;)

Stiletter fra Bianco
- Hvilke jeg ligeså fik i fødselsdagsgave i år i hvide.
Men åh for pokker, jeg er vel kvinde, og den sorte version er altså for smuk
til at kunne vælge fra ;)
Biker/western-støvler fra Asos.
- Har længe ønsket mig sådan nogle, og så falder man jo lige over disse skønheder
som bare passer perfekt til min stil!
Militærfrakke fra Asos.
- Guderne skal vide at jeg har ledt efter sådan en frakke i et par år nu,
og endelig finder jeg så en jeg kan lide. Uh den måtte også med!
Jeans fra H&M i denne dejlige flaskegrønne farve
har længe haft min interesse.
Kjole fra H&M (som jeg har talt om før).
- Desværre passer jeg den ikke helt, da den er for lille i min normale str.,
men åh hvor jeg håber at jeg kan passe en str. større. Med skal den i hvert fald.
Chanel neglelak fra Matas
- Uuuh denne champagnegrønne neglelak ville være super smuk
til nytår og er bare i det hele taget skøn!
Helena Rubinstein mascara fra Matas.
- Skiller og giver volumen, og klumper overhovedet ikke.
Rigtig god til mine vipper, er jeg sikker på.
Amazonia eau de Toilette fra Oriflamé
- Har egentlig ikke duftet til denne endnu,
men grundet et godt tilbud denne måned, bliver jeg nødt
til at prøve den, da den minder meget om min stil.
- Frisk, blomstrende og naturagtig med junglefrugt- og planter.
Olive-produkter fra Body Shop.
- Eeeeelsker Oliven-duften. Den minder mig så meget om
en frisk bøgeskov om foråret. Uuuh den er skøn
og giver godt velvære.
Abernes Ø
- Jeg er simpelthen så glad for denne film,
med din gode historie, smukke musik og flotte scenografi.
som jeg har opå VHS, men altså... pga. dårlig kvalitet bliver jeg nødt til at ønske mig den på DVD også.
Disney Biler 2
- Den kender mange vist, og personligt synes jeg at den er vildt god,
så på med den også ;)
Howl's moving castle
- Fantastisk historie, om det så er bog eller film.
Men filmen er nu edderhukme lavet godt!
James Bond: Skyfall
- Åååh altså, den er jeg ikke udkommet på DVD endnu,
men jeg bliver altså nødt til at ønske mig den.
Den er SUPER god!
Det er vist det udpluk af min ønskeseddel, som jeg vil vise jer.
Fortsat god december og held og lykke med gaveræset ;)

Tschüss!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar