onsdag den 26. december 2012

Rocking Boyfriend

God Bagjul og snarligt godt nytår :)
... Til jer alle! Billeder af mine gaver lader vente på sig, da jeg lige skal have byttet nogle ting og få taget mig sammen til at tage billeder. Men et indlæg med gaveregnen er på vej ;)

Indtil da, har jeg jo som så mange andre været på udkig efter nyt tøj som forhåbentligt kommer med på det store globale Januarudsalg (ind til videre er der dog ikke mange røde streger over de store prismærker på de ting jeg har fundet). Men jeg holder stadig øje ;)
- Ja ja, jeg ved godt at det lige har været jul, og at det snart er nytår, og at det da i hvert fald ikke er nu, at man skal begynde at shoppe... men altså, når man en lille uges tid inden jul pludselig finder en masse ting man ønsker sig, men det desværre er for sent at ønske sig i julegave, så må man jo købe det selv (og som nævnt før, hvis varen ikke er udsolgtstruet, så vent til januar, og se om den evt. skulle komme på udsalg.) Så det er nøjagtigt hvad jeg gør! Med mindre varen ser ud til at være udsolgtstruet, SÅ trodser jeg alt, og køber det!

Nåh, jamen her vil jeg da lige vise mine efter-jul-fund.
- Og hvis nogen skulle undre sig over indlægstitlen, så er det fordi at jeg er rigtig glad for den rockede boyfriendstil med et strejf af undergrundskulturen i 50-60erne. Derfor... ;)

OBS!
Alt tøjet er fra Asos.

Lækre sorte/oliefarvede jeans med shiny effekt. Rockede med en sort læderjakke og støvler.
Træningsbukser i fed casual boyfriendstil. Fedt bøllet match med hue og snickers
Camouflagefarvet army-jakke. Giver et outfit lidt rå kant.
Casual mønstret Mohair-strik (elsker farvekombinationen!). Tilføj jeans og bikerboots.
Boyfriend-jeans
Tjekket retro T-shirt. God til denimshorts, converse, og sporty med en lædercab.
Rocket frynsetop. Sæt ligeså til denim converse eller sandaler.
'Trinket box' til opbevaring af små ting, så som smykker. Vildt sød og antikt!
Enkelt ur i rocket stil. Normalt er jeg ik god til ure, men synes nu at det er flot, og vil klæde et rocket outfit.
Fortsat god december. Håber at I alle havde en god jul og får et dejligt nytår ;)

Tschüss!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar