mandag den 14. januar 2013

"Beyond Paradise"

Hej Blog :)

Så er årets første shoot skudt, færdigredigeret og publiceret, og I skal da ik snydes herinde for at se nogle af dem.

Shootet blev skudt søndag d. 2. januar, en solrig, men vildt kold da, af en ny model, der tog det hele virkelig flot og afslappet, trods kulde, lidt vilde idéer og at det hele var nyt for hende.

Temaet vi kørte med er et slags "Wonderland" vs. virkeligheden. Jeg fokuserede meget på at blande kontraster så som den dystre og lidt dramatiske sort/hvide med markante skygger sammen med det eventyrlige morgenlys, dis og farver, og prøve at lave et slags eventyrligt mix der fortæller en historie om livet på kanten mellem "Wonderland" og virkeligheden.

Fotograf: Anna-Sophie Lund Johnsen (mig)
Model: Helena Travis

Håber at I kan lide dem :)





























Lad mig vide hvad I synes :)

Tschüss!


8 kommentarer:

  1. Hej!
    Super lækre billeder, med en masse flotte farver, og en god portion energi! Du har også fået nogle skønne skygger, og speciet kontrasten kan jeg godt lide! Desværre fanger billederne mig ikke lige. Det er ikke dem der er noget galt med, men jeg syntes måske ikke helt de er min stil og så mangler jeg lidt det der Wonderland tema! :-(
    Men ellers virkelig flotte billeder. - Og god blog!

    Kig meget gerne forbi www.justlikestardust.blogspot.com
    /Nicoline :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Og ja, det er helt i orden, smag er jo persondefineret og kan godt se din pointe om at Wonderlandtemaet bliver lidt fladt og billederne samtidig er meget enkle. :)

      Men tak for din kommentar i hvert fald ;)

      Slet
  2. Uhh, jeg er ret vild med de sidste billeder fra skoven!
    De er virkelig flotte og spændende, og farverne og skyggerne er perfekte! I fik også lige det gode lys med. Rigtig fede billeder, og så er jeg vild med dit blog navn! [

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusind tak, er rigtig glad for at du kan lide det :)
      - Ja, lyset var godt nok lækkert, så det skulle selvfølgelig udnyttes ;)

      Og mange tak for din feedback :)

      Slet
  3. Det er virkelig nogen gode billeder!!! kan rigtig godt lide dem ;)

    Tag gerne et kig forbi min blog og hvis det lyster så smid en kommentar :D
    http://kom-se.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Er bare så glad for al den gode respons! :D
      - Jeg kigger ;)

      Slet
  4. Vildt lækre billeder! (:
    - Frederikkelarsen.blogspot.dk

    SvarSlet