fredag den 4. januar 2013

Billeder fra Jul & Nytår 2012

Hejsa Blog :)
Jeg lovede jer jo billeder fra jul og nytår, og de kommer så her. Håber at I kan lide dem :)

Jul 2012












Nytår 2012-2013
Og så lige lidt billeder fra nytår (bl.a. min kjole, og bare hvordan jeg så ud ;) ). Der blev ik skudt så meget af i Svebølle på én gang, så fyrværkeribillederne er lidt sløve i det (og vi skød ikke så meget af), men synes da at de blev okay.
Ja, sådan så jeg så ud nytårsaften :) 

Min clutch som er en gave til mig selv fra mig selv, og neglene der er lavet med neglelak og negleglitter.



















Tschüss! :)


2 kommentarer:

  1. Kan rigtig godt lide din kjole! og nogen rigtig flotte billeder samt blog :D
    skal vi følges?
    http://kom-se.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Er glad for at du kan lide den, er også selv rigtig glad for den ;) Og tak, er også glad for at du kan lide min blog :)
      - Jeg kigger da selvfølgelig gerne forbi dig også :)

      Slet