tirsdag den 1. januar 2013

Glædelig 1. Januar

Godaften Blog og glædelig 1. Januar 2013 :)

Så overlevede vi sgu 2012 alligevel! Håber at du og alle I andre havde en munter aften med en masse farver, fest, nytårstale, 90års fødselsdag, god mad, søde mennesker, fyrværkeri, champagne og... næh vent, det var jo min aften. Hm nåh ja, men derfor håber jeg jo alligevel at I selvfølgelig også havde en lige så fantastisk aften! ;)

Billeder kommer senere, som jeg får dem igennem computeren (og så kan I også få julebillederne der desværre ik nåede at komme ind sidste år). Men alt det der kommer ;)

Indtil da, vil jeg da gerne hører om der er nogen der har fået lavet sig nogle gode nytårsforsætter? Personligt har jeg allerede fået kradset nogle ned, og allerede 1. dag kniber det med at holde dem... Men jeg vil være standhaftigt og prøve at overholde dem, i hvert fald januar ud.

Mine nytårsforsætter lyder som følgende:

1. Kunne stå tidligt op (senest kl. 7-9), så jeg kan være med til morgenhygge (specielt til sommer!)
2. Få sundere spisevaner (få 3 måltider om dagen), og med nogenlunde fornuftig kost
3. Få dyrket mere motion. Redet, powerwalket, danset, svømmet og også meget gerne prøve at få løbet lidt.
4. Få redet noget mere på mine 2 dejlige røde ponyer.
5. Få taget maaaange billeder (!)
6. Arbejde på at få min drømmekrop (standard...).
7. Blive student (!)
8. Bestå mine eksaminer med tilfredsstilende resultater.
9. Få en bedre balance, både fysisk og psykisk.
10. Finde ud af hvad jeg vil efter gymnasiet (!!!).

Og så de lidt mindre og mere opnåelige (eller, måske ik...) ;)

11. Få købt mig et nyt kamera (Nikon D7000).
12. Få lavet en masse sjove ting til sommer.
13. Skaffe mig et vellønnet (!) job.
14. IKKE blive stresset (!!!)!
15. Få et godt år ;)

Det var vist dem. Kan være at der kommer nogle efternølere ind, men ind til videre er det mine nytårsforsæt, og det vil jeg så give mig i kast med.

Håber at I andre vil få et godt år og fortsat følge med herinde. Fortsat godt år ;)



Tschüss! :)


4 kommentarer:

  1. virkelig fed blog du har!
    http://idawarmdahl.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Rigtig fed blog! Håber du har haft et godt nytår!

    Måske du vil tjekke min blog ud og måske ligge en kommentar? :-)
    http://livsallingsblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, og jo tak, det var stille og roligt, men rigtig hyggeligt :) Håber det samme for dig.

      Slet