tirsdag den 8. januar 2013

H&M stjæler mine penge!

No shit...
I går gik jeg med min veninde, Michelle ned i Kalundborg og så lidt på vinduer (note til jer andre: det er et FARLIGT foretagene!) og vi gik så - naive som vi var - ind i H&M, bare for at KIGGE lidt. Og hvad sker der så? Vi får begge øje på en masse tøj som vi enten synes ser interessant ud eller bare sjovt, og vælger så at prøve det, bare for sjov. MEN! Når man så får prøvet sådanne interessante rober på, så sker det ofte at man bliver forelsket, forelsket i de ting man ved man ikke kan få, fordi de enten er for dyre eller måske ik pengene værd i sidste ende. Og som den fornuftige SU-modtager jeg er, vælger jeg at fortsætte min hidtidige rettergang som gnier og Onkel Joachim, der ikke bruger sin formue, men fornuftigt gemmer den til senere, MEN igen, når man har en Michelle med, der selv er en habil shopper, der står og siger at det hele faktisk ser fedt ud, og at jeg helt klart bør købe det, når jeg også har mere end råd til det, SÅ er det sgu svært at stå imod!

Såååååå, mandag eftermiddag resulterede så i at jeg går ud af H&M, 636,95 kr. fattigere, bærende på silkebukser, leopardnederdel, lædernederdel og en sort hat. Og dem kan I så se her:

Silkebukser, 180 kr. H&M - Hat, 80 kr., H&M

Leopardnederdel, 180 kr., H&M

Lædernederdel, 200 kr., H&M - Hat, 80 kr., H&M

Kjole som jeg også forelskede mig i, men dog lod hænge. Men åååh hvor jeg overvejer det!

Michelle og jeg der prøver at gøre det hele lidt sjovere end det egentlig er.... ;)

Og så lige dagens joke, foretaget af Michelle:
- Hende og jeg skal lige hurtigt ned i kantinen inden dansktimen. På trapperne møder vi så vores engelsklærer, og Michelle udbryder impulsivt, men vildt genialt "Vi er lige på trapperne, Kirsten!"...
Haha du dejlige spontane humor! xD

Og så en dagens sang, som jeg har haft på hjernen siden søndag aften:



Og nu vil jeg så vende tilbage til historietimen...

Tschüss med jer :)

2 kommentarer:

  1. hahaha ja så røg der nogen penge! men det er nogen rigtig flotte ting du har købt for pengene :D

    Jeg ville blive glad, hvis du ville tage et smut forbi min blog, og ligge en kommentar ;)
    http://kom-se.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Ja, og jeg er en ægte Joachim, jeg elsker mine penge og vil helst ik bruge dem på ting jeg ikke absolut MÅ ha eller dårlige investeringer... Men jeg er dog kun et kvindemenneske ;)

      Slet