torsdag den 3. januar 2013

The Amazing Marvel!

Hej Blog
Årets andet indlæg kommer til at handle om film - jeg har nemlig kastet min kærlighed på Marvel-universet.

Her mellem jul og nytår så jeg Iron Man for første gang, ved en tilfældighed, da den blev sendt i TV'et, og da jeg er stor fan af fantasy, superhelte, action og frem for alt, Marvel, så ville jeg da gerne se den, nu muligheden var der. Og hold da HELT fast hvor er den god! Iron Man skød mig bogstaveligt talt lige i hjertet (og halløjsa ham Tony Stark a.k.a Robert Downey er sgu også ret charmerende - ligesom resten af de Marvel-gutter, som jeg for nyligt har fundet ud af). For satan da (ja, nu bander hun sgu også!) de film er gode! Efter Iron Man 1, kunne jeg jo selvfølgelig ikke dy mig, og måtte derfor også se Iron Man 2 på nettet, og dette kostede mig altså en helt nats søvn, da jeg først kom i seng kl. 4 AM! Nøj hvor var jeg træt næste dag, men var det hele værd, for Iron Man er i sandhed en god film, som jeg varmt kan anbefale til alle, der ikke har set den!

Nåh, men der skulle så åbenbart gå en uge før jeg fik set nogle af de andre, og her i dag - hvilket forresten også var årets første skoledag, glemte jeg vist at sige - havde vi en fritime, i hvilken jeg så i ro og mag kunne sætte mig og se The Incredible Hulk i. Og endnu engang fanger Marvel mig FULDSTÆNDIG, og nu her, i skrivende stund, sidder jeg lige og fordøjer Thor, der ligeså har vist sig at leve op til Marvel-standarden (og endnu en gang har de fundet et rigtigt hunk til at spille Thor. Mmmh Christ Hemsworth ser sgu også godt ud i den. Hvem der dog bare var Nathalie Portman, eller Liv Tyler eller Gwyneth Paltrow for den sags skyld. Suk...

Nåh, men her om nogle minutters tid vil jeg så gi mig i kast med Captain America: The first Avenger og endnu en gang blive opslugt af Marvels univers, og hvis jeg endnu kan nå det (et af mine nytårsforsæt handler jo om at stå tidligt op, hvilke indebærer ordenlige sengetider), vil jeg også se Marvel's the Avengers. Uuuh det blir godt.

Så Anna-Sophie vil lade dette indlæg lukke i tide, og vende tilbage til jer igen, når hun har fået set resten af sit Marvel-marathon.

Ps.
Nu vil den opmærksomme Marvel-fan nok påpege at jeg ikke har nævnt X-Men, The Fantastic 4, Spiderman, Ghostrider osv., men bare rolig, alle dem står selvfølgelig også på min liste over fantastiske Marvel-værker.

 Solong ;)

Som traditionen tro, skal I selvfølgelig lige ha et billede med, og her har vi vist hele Marvel-familien ;)


De film jeg har tæsket igennem på en små 10 timers tid, fordelt på 2 dage. Skide gode film!
_______________________________________________________________________________


Dato: Fredag 04.01.2012

Back on track!
Nu har jeg så set både Captain America og The Avengers, og den førstnævnte fandt jeg en lille bitte smule langtrukken (da den foregår lidt mere "stille" end de andre), men rigtig god (og Chris Evans er da også ret sød, og kommer med på listen over Marvel HUNKS).
The Avengers, derimod, fangede mig TOTALT! Den toppede alle filmene og fik mig faktisk til at hoppe i sengen af glæde, fryd, opstemthed, spænding, ængstelse og vrede. Fantastisk film (der gjorde at jeg efterfølgende SLET ik ku sove, og i skrivende stund er det altså tidlig fredag eftermiddag, jeg skulle møde kl. 10.20 og jeg kom en time forsent. Min fraværsårsag lyder at jeg havde hovedpine i morges, meeeen det må vist være hovedpine fordi jeg har siddet med fjæset klistret til en lys computerskærm en hel aften. Sagt i al fortrolighed!).

Men altså... Marvel er en fantastisk filmserie, som er gået rent ind hos mig, er nu tilføjet min ønskeliste, min film-liste og min "must-see"-liste over film jeg SKAL ind og se i biografen (der er jo nemlig 6 andre film i produktion netop nu om de forskellige karakterer, der får præmierer i hhv. 2013 og 2014, og forhåbentlig kommer der flere hen ad vejen). Men indtil videre står den altså på Iron Man 3 til sommer

Her får I lov at se den fantastiske appetitvækkende trailer (der bare gør ventetiden endnu mere ulidelig...)


Fantastisk dag til jer alle sammen! :)

Tschüss!

4 kommentarer:

  1. Hvor er det en fin blog, du har.
    Kan rigtig godt lide din blogs bagrund(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig mange tak, er kun glad for at du kan lide det :)
      - Jeg er en ret kreativ og excentrisk person, så det passer vel bare til mig at der er lidt mere i det, end bare sort-hvidt ;)

      Slet
  2. Sikke mange film - lyder hyggeligt (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en god mundfuld, men virkelig - de er sygt gode! :D

      Slet