torsdag den 31. januar 2013

Mine januar-investeringer

Hej Blog.

Det er en lettere fattig (og dog! da der jo lige er gået SU ind) og ikke særlig gnier-agtig Anna-Sophie der skriver til jer i aften. Jeg har her til aften besluttet mig for at lave en status-opdatering på nye varer jeg har valgt (eller snarer blev manipuleret til!) af investere i. Hvilket altså i overført betydning vil sige; tøj! (Ak ja, januar er jo berygtet for sine sales og refills i butikkernes udvalg.
- Så jeg er bl.a. gået shop-amok i specielt H&M, hvor jeg nok har sat mindst 3 personlige rekorder; bruge flest penge på én måned, købe mest tøj på én måned og have det godt med det. Brrrr... Og alt dette skyldes nok en vis lille sød, men åh så manipulerende i forhold til tøj, person. Og hun hedder Michelle. - Det er sgu en dyr fornøjelse at "gå ned i byen og kigge" med dig. Og som om det ikke sku være nok, så er jeg også ved at smitte af på hende, med at spare på pengene og tænke over hvad hun køber (og stilmæssigt er vi også begyndt at præge hinanden). Vi er sgu et mærkeligt par ;)

Livet var sgu nemmere dengang man var gnier - der havde jeg flere penge...

Nåh, men lad os da bare kaste os ud i det. Her kommer alle de ting jeg har købt i Januar (BEMÆRK, at selvom det for nogle måske vil virke som en sølle sjat tøj, så husk lige på at jeg er vant til at købe i gennemsnit en halv trøje om måneden! Så det er altså en lidt stor ting for mig, det her...)

Silkebukser fra H&M
- Jeg elsker printet og pasformen!

2 ret ens hatte - med hhv. stor og lille skygge - fra H&M
- Normalt går jeg ikke med hat, men da disse her ligesom matchede det tøj jeg købte, så måtte de lidt med, og jeg bruger dem faktisk ret meget.

Kjole fra H&M
- Jeg elsker snittet og kombien af læder og stof. Har en super pasform og er vild tjekket.

Nederdel fra H&M
- Et rigtig festivalsitem! Vil gå rigtig godt til sommer.

Lædernederdel fra H&M
- Lidt struttende, men ret fed og sporty, hvis man kombinerer den med bl.a. et sportsnet, sporty jumper og sneakers.

Læderbukser fra H&M
- Egentlig havde jeg aldrig troet at jeg ville købe et par læderbukser, men efter at have dyrket Miranda Kerrs stil i et par uger, og set hende iført læderbukser, blev jeg simpeltgen så inspireret at jeg bare måtte have mine egne. Hmpf, så egentlig er det også hendes skyld, at jeg har brudt mit gnier-kodeks i denne måned (men jeg er virkelig glade for dem, og så er de dejlig varme).

Lædershorts fra H&M
- Endnu et item jeg ikke havde troet at jeg skulle ende med, men igen vender Miranda Kerrs stilbevidste sind op og ned på min stil, og jeg ender ud med et par lædershorts jeg faktisk er blevet super glade for. De kan stort set styles med alt!

Skjorte fra H&M
- Så flot skjorte fra Divided, jeg altså ikke kunne lade gå forbi (det er jo skjorter som disse der forsvinder først), så den måtte altså også med hjem. Elsker farverne (egentlig er den lidt cremerosa i farven, men ser nu også ret hvid ud) og de der roser.

Skjorte fra Sisters Point
- Denne skjorte kostede kun 25 kr. i Anni Wear i Kalundborg, så den kunne da lige komme med hjem.

Jakke fra Sparkz
- Utroligt hvor glad jeg egentlig er blevet for denne jakke! Var en jeg helt ved et tilfælde faldt over på vej hjem. Den hang helt alene uden for Deres, og den så så speciel ud, at jeg lige måtte prøve den. Og da den kun kostede 50 kr., og oven i købet var produceret i et meget lille antal til en kollektion, der blev droppet igen, så måtte jeg altså slå til. Og jeg EEEEEEELSKR DEN!!!!

_________________________________________________
OBS!
Som en helt ny feature på bloggen, vil jeg nu prøve at starte noget "Dagens Outfit" op. Indlæggene vil nok IKKE være reglemæssigt daglige, men i hvert fald mindst én hver uge (og når jeg altså synes at jeg har været tilpas kreativ i sammensætningen af mit tøj). Det er i hvert fald mine bestræbelser.

Så fremover vil sådanne indlæg også være at finde på min blog, og evt., hvis jeg har oplevet noget spændende, også hvad jeg så har oplevet den dag. Og der skal nok komem en masse billeder (men vil prøve at se om jeg ikke kan finde et mere mobilt alternativ end mit spejlrefleks, for det er et værre hyr jeg har med at sætte det hele op, for bare nogle få snap shots skyld).

Men ja, jeg prøver det i hvert fald ;)

Hat - H&M // Øreringe - Gina Tricot // Jakke - Sparkz // 
Halstørklæde // Læderbukser - H&M // Støvler - Ellos
  
Håber at I er med på den, og evt. finder noget inspiration, hvis det er dét I leder efter ;) 

Tschüss! :)


2 kommentarer:

  1. Flotte ting, som du har fundet. Jeg er især helt vild med jakken og hattene - hvornår købte du disse?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Alle tingene er købt i Januar, men jakken og hatten med bred skygge er købt her inden for den sidste uges tid af Januar. Hattene er fra H&M, hvor den med bred skygge var på udsalg (20 kr.) og den med lille er fra den nye kollektion, og jakken er købt i Deres, og er af mærket Sparkz. Den er dog ikke lanceret i særlig mange udgaver, da den er fra en kollektion der blev droppet igen, så der findes vist kun et begrænset antal, og der laves heller ikke flere af dem. Købte den for 50 kr., og det var vist den eneste de havde i butikken (i Kalundborg). :)

      Slet