mandag den 21. januar 2013

Miranda Kerr Street Styles

Hej Blog :)

Hmm efter en hyggelig/travl weekend, som slutter af med sengeliggende migræne mandag morgen, begynder man at lede efter lidt adspredelse. Og hvad kan være bedre adspredelse, end at skrive et blogindlæg om alt det man går og ønsker sig men ikke kan få, fordi man ikke vil bruge sine penge på småtterier? (...)

... Så derfor har jeg besluttet at blogge lidt om mit nyerhvervede stilikon: Miranda Kerr, og hendes fantastiske stil, der virkelig inspirerer min egen!

- Mirandas stil er, i modsætning til så mange andre kendisers, en fantastisk kreativ og personlig pærevælling af materialer, prints og stilarter. Hun er både chick, casual, boho og feminin, og altid med en snert af rå detaljer i, der tilfører hendes look lidt kant. Mirandas looks i hverdagen inspirerer mig rigtig meget til selv at mixe og matche forskellige stilarter, og på den måde spejle min personlighed i mit tøj, som Miranda gør det (selvom hun får det til at se nemmere ud, end det egentlig er, og så har hun sikkert også walk-in skabet til det...). Men under alle omstændigheder, så er Mirandas stil altid en fornøjelse for modeelskende tøser som mig, at følge :)

Her har jeg valgt 20 af hendes streetstyles, som jeg er helt vilde med!

// 1 Elsker den røde sweater! // 2 Fed boho-kombi af den grønne strik og asymetriske nedderdel. // 3 Er HELT vild med hatten! // 4 Mirandas (og min) ynglingsjakke, der bliver brugt i flere af hendes outfits (og fede støvler).

// 1 Flot med den printede bluse til lædernederdelen. // 2 Elsker nederdelen, der ser godt ud til lædderjakken! // 3 Chick boho-stil. // 4 ELSKER de blomstrede bukser og den bløde og feminine silhuet!

// 1 Kanon chick sammensætning af lædershorts til sløset hvid T-shirt og røde læber! // 2 Chick a la Chanel-stil med sailor-striber og røde læber. // 3 Dejlig casual med en løs hvid top til lædernederdel. // 4 Ser rigtig godt med lag-på-lag med nylonstrømper, lædershorts og blazer.

// 1 Fed lag-på-lag stil! // 2 Rå og chick a la cowgirl med læderbuser, denimskjorte og romantisk bomber jakke. // 3 Fed boho-nederdel, og flot til skjorten, der skaber en smal silhuet! // 4 Dejlig behageligt casual tøj, der dog er rigtig chik ;)

// 1 Fedt minimalistiskt power-wear! // 2 Super fede printede bukser! // 3 Fed sporty stil, med "fart-bukser". // 4 Flotte print i en flot farve.

Mine damer og damer: mit stilikon: Miranda Kerr! ;)


Tschüss! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar