onsdag den 9. januar 2013

Penthouse LOVE

Halløj Blog :)

Jeg sad i gåraftes og så Charlies Angels: Full Throttle, hvori man pludselig ser et forrygende lækkert hus, og jeg begyndte pludselig at søge på Penthouses i google billeder... Og HOLD da HELT ferie, hvor fik jeg pludselig 1 time som bypige. Jeg har VIRKELIG forelsket mig i Penthpusestilen med ægte panoramaview, lækre lys og farver og den måde naturen og omgivelserne nærmest træder ind i huset ved hjælp af den gode udsigt set gennem de store ruder. Uuuuh det er lige mig.
Så jeg har vist fundet ud af, at hvis jeg skal bo i byen, så skal jeg være rig, for det er penthouse-stilen jeg kører ;)

Her vil jeg gerne vise de billeder af de UTROLIGT lækre Penthouses jeg har fundet i google billeder (og dermed vil jeg også gerne pointerer at jeg ikke ejer NOGEN rettigheder til billederne).

Forestil jer lige at tage bad og gøre sig klar på dette badeværelse og bare nyde den udsigt!
- Los Angeles

Jeg er jo lidt en personligt-touch-elsker, og dermed er jeg ret vild med denne indretning, der er lidt hen i den stil jeg selv kommer fra. Noget rodet og blandet, men stadig hyggelig, personlig og kreativ.
- Los Angeles, USA

Hollywood-lejlighed ;)
- Los Angeles, USA.

Igen: forestil jer lige at tage et bad her og samtidig nyde den udsigt, med et glas rødvin i hånden og stearinlys (tøset, men fantastisk hyggeligt!).
- New York, USA

Jeg kan lige se mig selv sidde med familien og gode venner og spise morgenmad rundt om det bord!

Penthouse på hotel 'Four Seasons', New York. Fantastisk spot at have en romantisk middag.
- New York, USA

Dejlig lyst og fed panoramaudsigt, så man kan følge med i havd der sker udenfor, selv når man er hjemme.
- Miami, USA

Når det kommer til køkkener, så kan jeg faktisk godt lide dem i mørkere farver og med store panoramavinduer. Det giver en rigtig fed atmosfære.
- Tokyo, Japan

Jeg eeeeelsker de mørke toner her kombineret med udsigten og byens lys udenfor, samt det dæmpede lys indenfor. Lidt drengerøvs-agtigt, men ret tjekket og lidt sexet. ;)
- Tokyo, Japan

Ku ligne et sted hvor jeg godt ku sidde og arbejde ;)
- New York, USA

- San Francisco, USA

Da jeg i forvejen er meget til antikviteter og antik arkitektur, indretning og livsstil, er jeg også stor fan af når man kombinerer de moderne rammer med antik indretning. Vildt hyggeligt!
- Las Vegas, USA

Én af mange lækre penthouselejligheder på hotel Ritz-Cartlon, Los Angeles.
- Los Angeles, USA

Dejlig udsigt fra soveværelset.
- Sydney, Australien

Dejlige farver og god udsigt ;)
- New York, USA

Flot kombi af sort, hvid og ildfarver ;)
- Victoria, British Columbia//Canada
Ditto

Med disse farver, dette lys og den udsigt, er det jo næsten som at bo i en sky.
- Berlin, Tyskland

- Los Angeles, USA

Højt til loftet, masser af plads og et lækkert væld af farver og materialer!
- Los Angeles

Endnu en gang må jeg inderstrege den fede kombination af dunkle toner, sparsom belysning og neonfarver.
- Los Angeles, USA

Ditto

Fed udsigt, der er uspoleret af vinduesrammer.
- Los Angeles

Luksuriøst og lækkert, og lidt orientalsk blandet med eksotisk. Meget Marokkansk, om man vil.
- Miami, USA

Draculas slot er her taget til en helt ny dimension anno 2013!

Sådan en udsigt burde være obligatorisk når man skal nyde god cuisine!
- Los Angeles

Dejlige gyldne farver, luksuriøst og eksklusivt.
- Hong Kong, Kina

EEELSKER alle farverne der bare understreges meget mere af den dunkle belysning og de dunkle toner.
- London, England

Nu kommer vi så til det hus jeg snakkede om i starten: Sheat Goldenstein Residence i udkanten af Beverly Hills, Californien. Jeg har LÆNGE ville finde ud af hvilket hus det var, og nu har jeg så fundet ud af det, og det er et SUPER lækkert sted!
- Huset er faktisk ret kendt, da det er brugt i flere film, shoots, magasiner og musikvideoer.

- Los Angeles


Må det en dag være mig der står der ;)

Det fantastiske (og ret kendte) soveværelse.
Udsigten ;)

... Og i dagslys.

Det var lige de billeder jeg har valgt ud fra google, og som har givet mig blod på tanden til at prøve luksusstilen i byen en dag (hvis jeg vel at mærke får råd) ;)

Tschüss fra luksuspigen ;)

3 kommentarer:

  1. Uh ja, gid man havde råd til at leve sådan. :p

    Håber du tager et kig forbi min blog?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Årh, gad godt bo et af de steder! :')

    // upsidedown-yiyang.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Ej hvor er det flot, gid jeg kunne bo sådan engang :D

    SvarSlet