mandag den 28. januar 2013

To-do-before-I-die Liste

Hej Blog

Ja, jeg er altså ik død.
Men ja, alle andre gør det. Bloggere, TV-værter, komikere, lærerne, veninderne, sutterne nede på pubben... Så nu vil jeg da også gøre det: Jeg vil lave en To-do-before-I-die-liste!

Kort briefing:
En To-do-before-I-die-liste indeholder i al sin enkelthed punkter over, hvad jeg gerne vil opnå inden jeg dør, hvilket jo kan være i morgen (forhåbentlig ikke, 7, 9, 13!!) eller om 1000 år. Så derfor kan listen indeholde alt fra helt usandsynlige ting som at ride på en enhjørning til ganske enkle ting som at spise en bolle.
Min vil nok indeholde lidt af hvert...

Listen:
  • Prøve at ringe fra en rød telefonboks
  • Blive student
  • Tage på roadtrip i USA
  • Bo i et lækkert Penthouse med fantastisk udsigt
  • Købe et helt outfit fra Isabel Marant
  • Tage til Paris (evt. som aupair)
  • Lære flydende fransk
  • Se en god actionfilm i Drive In-bioen i Lynge i en fed amerikanerbil
  • Købe mig en sort Ford Mustang Fastback '67
  • Arbejde på et værksted, hvor jeg om sommeren kan hører Life is a highway mens jeg danser rundt og synger ind i en skruenøgle
  • Rejse et år til Asien, med en god veninde, og opleve en masse ting og evt. få inspiration til min uddannelse
  • Lære pakour, så jeg kan lave baglæns saltoer og springe rundt som dem man ser på youtube (de gode af dem)
  • Få det sorte bælte i forskellige kampsportsgrene
  • Få lavet vores havepavillion hjemme i haven færdig, så vi kan sidde om sommeren og spise morgenmad og grille dernede!
  • Købe det virkelig flotte blomstrede porcelænssæt fra Greengate, som jeg har kigget længe på (vil se SÅ flot ud nede i havepavillionen!)
  • Få en god uddannelse jeg vil blive glad for
  • Fotograferer professionelle modeller for et stort internationalt modemagasin
  • Få en dramatisk romance, som dem man ser på film (med soundtrack til og det hele!)
  • Svømme med delfiner
  • Få en lille tatovering der betyder noget helt specielt
  • Lære flere forskellige indianske sprog/dialekter
  • Lære oldgræsk
  • Lære kinesisk eller japansk
  • Tilmelde mig fredskorpset og rejse til u-lande og arbejde
  • Få våbentilladelse og lære at skyde
  • Få laserbehandling, så mine ar på benene går væk!
  • Lære en masse om arkæologi og Verdensarvslisten
  • Skaffe mig en fugleedderkop
  • Spille den kvindelige hovedrolle i en stor Hollywood actionfilm (gerne Marvel!)
  • Få min ultimative drømmekrop
  • Lære at surfe
  • Rejse til Amazonas og gå på jungleopdagelse
  • Få et professionelt erhverv som prof fotograf der fotograferer til en masse store magasiner og bureauer
  • Få en "semi-karrierer" som model
  • Hænge ud med en masse hollywoodstjerner
  • Sidde på min hest på prærien og ride ud mod solnedgangen
  • Komme til at eje en masse fede huse og penthouses rundt omkring i verdenen
  • Skaffe mig en skimlet PRE hingst med stor sort man og hale, og kalde ham Vertigo
  • Holde nytår i Tokyo
  • Nyde en cocktail på Sirocco Skybar og spise på Mezzaluna i Bangkok
  • Opleve noget overnaturligt
  • Skrive alle mine romaner færdige, få dem udgivet og filmatiseret
  • Nedkæmpe en masse skurke
  • Overtaget gården efter mine forældre og renoverer den
  • Rejse meget, opleve en masse og gøre en masse, så jeg kan se tilbage på mit liv når jeg bliver gammel og tænke at jeg har haft et fedt liv og at jeg har fået prøvet, oplevet og opnået alt der var, så jeg kan dø en naturlig, smertefri og fredelig død som en lykkelig tudsegammel dame.

Så jeg vil smutte igen. Vi har jo et liv der skal leves foran os! :D

Tschüss!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar