fredag den 1. februar 2013

"All the Wild Horses" af Jacelyn Adams

Hej Blog :)

OBS!
Med starten på en ny måned, vil jeg gerne starte endnu en ny ting op på Bloggen. Jeg kender jo denne fantastiske hjemmeside www.fashiongonerogue.com, som er en slags international blog, hvor alle de professionelle fotoshoots, der bliver brugt til kampagner, modemagasiner, bureauer, nettet, portefolios osv. rundt om i hele verdenen af alle mulige professionelle fotografer m.v. bliver lagt ud. Og jeg sidder ALTID klar ved tasterne og gemme alle de fede billeder, som inspiration til min egen fotografering.

Det sker så ind i mellem at jeg falder over et shoot jeg bare synes er HELT fantastisk, og det er så dét jeg har tænkt mig at starte op.

SÅ FRA NU AF, vil der altså også komme indlæg herinde, hvor jeg deler mine ynglingsshoots fra nettet med jer. Håber at I vil følge med og nyde dem, og evt. selv blive lige så inspireret af dem, som jeg bliver :)

Såååå... Her kommer altså et shoot, skudt af fotograf Jacelyn Adams af model Juliana Forge. Shootet kan ses på Fashiongonerogue's hjemmeside, eller her.
- Elsker simpelthen den eventyrlige og samtidig sporty, og selvfølgelig sommerlige stemning der er over billederne. Og er selve setuppet, farvekombinationerne og billedkompositionerne er selvfølgelig også helt eminente. 













Tschüss! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar