torsdag den 14. februar 2013

Fotoshoot med DinoPhoto

"Black"
Hej Blog :) Her i januar stod jeg jo model for fotograf Dinah Engler www.DinoPhoto.dk, og nu er billederne så klar til at blive lagt ud.

Temaet var inspireret af Noir-genren, og vi har derfor arbejdet meget med s/h med udgangspunkt i kroppen som kunst/skulptur. Derfor prøvede vi også at sammensætte tøjet efter hvad der passede bedst til et sådan noir-tema. Det blev så til disse.

Fotograf: Dinah Engler a.k.a. DinoPhoto
Model: Mig
Redigering: Mig
Styling: Mig




































Tschüss! :)


2 kommentarer:

  1. du har mange evner - både foran og bag linsen *S*

    super billeder

    ha' en fantastisk dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det er jeg rigtig glad for! :D

      Kh. Anna-Sophie

      Slet