mandag den 18. februar 2013

"Red Riding Hood" Fotoshoot

Hej Blog :)

Her i starten af vinterferien var jeg jo ude med en model - den smukke Ziff Kristensen - ude i sneen og tage lidt billeder, og det blev så til nedenstående :)

Idéen der er brugt er for en gangs skyld ikke min egen, men en jeg har set flere dygtige fotografer bruge, og så tænkte jeg da, at jeg selvfølgelig måtte lave min egen fortolkning af den gode idé.
- Idéen går ud på at bruge det snehvide landskab og lade modellen være klædt i hvidt, så hun går i ét med landskabet, og så skabe kontrasten kun ud fra rød læbestift. Jeg er så gået videre med idéen, og i stedet for kun at lade modellen have røde læber, lod jeg hende også være klædt helt i rødt, for et stærkere kontrast, og det synes jeg faktisk fungere super godt.

Dette er Ziff's andet shoot, så pga. manglende erfaring, bidende kolde og sneglat underlag tog vi det roligt med poseringer og udtryk, så vi ik kom til at gabe over for meget, hvilket jeg nu også synes fungerer fint. Desværre nåede vi bare ikke så mange outfits som jeg havde tænkt, da vi måtte stoppe tidligt pga. kulden. Men det må jo så blive en anden gang.

Men anyway, her er billederne. Giv gerne lidt respons fra jer :)
























Tschüss!


8 kommentarer:

  1. Flotte billeder! :)

    silleagerskov.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Sille :)
      - Du tager også selv vildt gode billeder ;)

      Slet
  2. Super fine billeder af en flot kvinde :)
    kig gerne forbi min,endnu ret nye, blog :)

    - http://millakristiansen.wordpress.com

    SvarSlet
  3. Utrolig smukke billeder. :)

    Håber du tager et kig forbi min blog?:

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  4. hvor er de billeder utrolig smukke (-:

    www.simonie.dk

    SvarSlet