fredag den 22. marts 2013

Outfit // Genbrug er undervurderet

Hej Blog :)

I dag er AT-synopsen endelig sendt afsted til en by i Rusland, i det mindste de næste 2 små måneder. Og det føles skøøøønt endelig at være fri igen og kunne slappe af, og at påsken så også er sparket igang er jo bare skønt!

Og hvordan sparker jeg så påskeferien i gang? Ved at gå lidt i butikker og kigge og drømme - og prøvet noget nyt. Nemlig at prøve teorien af, om det at gå i genbrugsbutikker kan resultere i en masse fedt tøj til ekstremt billige penge i garderoben.
Resultat: Bekræftet

Og hvad endte jeg så ud med? 2 læderjakker, én i kunstig og én i ægte, til den sølle værdi af 70 kr. til sammen!

Sort kunstlæderjakke fra Emma Collection - Købt i Røde Kors for 30 kr.

Brun læderjakke i ægte læder fra Sara Kelly by Ellos - Købt i Røde Kors for 40 kr.

Lidt et røverkøb, hvis jeg selv skal sige det ;)

Og så får I også lige dagens outfit. I dag blev min nye "dug-trøje" og halskæde fra H&M taget i brug.

Halskæde: H&M // Læderjakke: Sisters Point // Trøje: H&M // Læderbukser: H&M // Taske: Daniel Hecter // Støvler: Ellos

Til sidst vil jeg også lige fortælle at min kære model-veninde Michelle - som jeg har fotograferet talrige gange - og jeg har holdt vores første shoot i år, og selvom det ganske vist var ret spontant og mest for sjov, så tror jeg nok at jeg tør love jer at der er kommet en masse ret fede billeder ud af det. Og dem skal I selvfølgelig nok få at se så snart de har været igennem computeren :)

Indtil da, stay put, og hav en fortsat god fredag aften - om man så ser eller ligefrem er til X-Factor finale, er til 2x18års, er i København i Lille Vega og høre fed musik, udnytter at det endelig er weekend og syndedag, holder påskefrokost og fejrer påskeferien og aflevering af AT-synopsis, nyder at man har påskeferie på ubestemt tid grundet Lockout, eller noget helt syvende. Så god fredag ;)

Spread the love :)

Tschüss!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar