lørdag den 30. marts 2013

Outfit // Go Påske!

Hej Blog :)

Og god påske! Efter en hyggelig og lidt småtosset påskefrokost hjemme hos min faster med min fars familie, er jeg lidt småtræt i dag, men tog ikke desto mindre afsted til Kalundborg, for jeg skulle da udnytte påskens tag i byen og lige tjekke hvad der var af godt. Det blev ikke til den store tilbudsshopping, men jeg fik da lidt godt med hjem, som jeg har kigget på et stykke tid nu:

Smykker fra H&M
1. Ring
: 60 kr. // 2. Ring: 40 kr. // Halskæder 3-pak: 80 kr.

Og Dagns outfit bød på indvielsen af min brune læderjakke fra Røde Kors (som jeg har fundet ud af er ret svær at style. Har måtte sæge inspiration på nettet, og hvis I også sidder med lidt stylingsinspiration og forslag, så modtages de med kyshånd).

Halskæde: H&M // Læderjakke: Sara Kelly by Ellos // Bukser: Asos // Halstørklæde: Vintage // Skuldertaske: Vintage // Støvler: Ellos

Og nu sidder jeg så med lagkage og kigger lidt på Asos og overvejer at købe lidt flere ting hjem (gud bedre det...) mens det drysser lidt udenfor. Hyggeligt hyggeligt :)

Haha, jeg gør lidt oprør mod al den slankepropaganda man finder på blogge, i blade og over det hele. Så jeg sidder og nyder min lagkage med hindbærkagecreme og rutebiler ;)
- Det er trods alt kun påske én gang, og i dette kolde hvide vejr, må der lidt sukker til...

Fortsat god påske til jer alle :)

Tschüss! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar