søndag den 17. marts 2013

How to style your Denim

Hej Blog :)

Jeg har gået og overvejet at lave et lille inspirationsinlæg til mig selv, med fokus på styling af denim skjorten, som man jo ser alle steder lige for tiden. Jeg har nemlig selv gået og ønsket mig en denimskjorte i længere tid, og nu hvor jeg endelig har købt en, kan man jo ikke lade vær med at lege lidt med stylingsmuligheder. Så derfor har jeg besluttet mig for at lave et How-To-Style-Your-Denim-Guide - dels til mig selv, men da også til alle jer derude, der ikke ved hvordan I skal style jeres denim-skjorte ;)

Først kan i her se lidt fra gadebilledet af:

Denim er en tendens der har værte her de sidste par år, men som denne sæson ikke er til at komme uden om. Her er min stylingsguide til Denim-skjorten.
Rocket boyfriends-stil
Hip leg med print og farver
Boho-stil
 Og her er så mine 10 stylings-muligheder af Denimskjorten:

Denim og nude/beige/sand er en kombi der næsten altid går hånd i hånd.
Mix denim med print for et boho-look, og så chunky accessorize til
Læder og denim er et råt mix, der lægger op til cool boyrfriends-stil. Fuldend stilen med rå accessorize, eller gør det hele lidt mere feminint med en clutch og en flot frakke.
Ved at mixe farver med din denim, får du et sommerligt og funky look. Især neon-farver og varme nuancer er gode til dette.
Denim til denim. Et fuldendt denim-look kan være både cool, casual, feminint og hipt. Smid lidt farvede accessorize ind i det, for at bryde det ensformige og skabe en bemærkelsesværdig kontrast.
Det ultimative boho-look: denim matchet med hvide blonder og brune skind-detaljer.
Et eksempel på et mix af denim og neon. Sommerligt, hipt og chict.
Brug denimskjorten som en jakke uden på en girly kjole og lad en skuldertaske hænge sløset over den ene skulder, og du får et casual og sommerligt studine-look.
Denim i festivals-stil; matchet med dyreprints. Sæt et par gummistøvler og et par chicke solbriller til, og du er klar til Roskilde.
Denim og rød er altid en flot kombi der går til de fleste stilarter. Brug rød som gennemgående tema eller bare som detalje, og det hele bliver lidt mindre boho og lidt mere chickt.


Tschüss! :)

2 kommentarer:

  1. Hej Anna-Sophie
    jeg har fulgt dig med Google friend connect men det siges at lukke ned :( Så vi vil nok miste alle vores læsere GFC..
    Så jeg følger din nu på bloglovin :)
    Jeg håber inderligt at du også har lyst til at følge mig, det kan du her :

    Follow my blog with Bloglovin

    SvarSlet
    Svar
    1. Nåh, ej hvor ærgerligt :/ Håber da at de vil sende lidt advarslet ud i god tid, så folk kan nå at følge med på de forskellige blogge de følger rundt omkring andre steder. Men mange tak for tippet. Jeg vil da lige tjekke op det og sørge for at følge mine ynglingsblogge på bloglovin. Og bare rolig, jeg følger dig allerede intenst på bloglovin ;) Og mange tak fordi at du også følger mig, det er jeg rigtig glad for! Håber at du kan lide min blog so far ;)

      Kh. Anna-Sophie :)

      Slet