onsdag den 27. marts 2013

Lovings

Godaften Blog :)

Da den tøsetur min mor og jeg havde planlagt ikke blev til noget, pga. min mor desværre blev syg, har jeg måtte fordrive tiden ved lidt internet-shopping. Eller shopping er nok så meget sagt, for det eneste jeg har købt med er øjnene....
Selv aftensalget i Kalundborg kom jeg ikke med til (øv øv, det plejer jo ellers at være så hyggeligt, men det må vel blive en anden gang, når det forhåbenligt også er blevet lidt varmere).

Nåh, men... Jeg har jo så brugt dagen på at gøre status over hvad jeg ønsker mig og har tænkt mig at købe, og det kan I jo så passende få at se her. Her er mine Lovings:
Alle items kan findes på www.hm.com

Alle items kan findes på www.asos.com
Alle items kan findes på www.nelly.com

Jeg må hellere stoppe mig selv mens legen er go... Der var faktisk flere ting de forskellige steder, men dem kunne jeg ikke mase ind (og nogle af dem var ikke at finde på nettet). Men jeg tror nu også at der er rigeligt her, til en start ;)

Tschüss! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar