torsdag den 21. marts 2013

Must-See's dette forår

Hej Blog :)
Efter en laaaang skrivedag med uafbrudt og næsten uforstyret AT-skrivning, er jeg endelig færdig (sådan da, mangler bare renskrivning hvilket klares i morgen), kan jeg endelig nyde en afslappet aften. Og den bruger jeg så på at opdatere dig med et lille film-indlæg. Det er længe siden vi har haft sådan et.

Her vil jeg lige linke til nogle af de film jeg har planer om at få set til foråret :)

Epic (2 trailers)



Iron Man 3 (2 trailer)




Fast & Furious 6 (2 trailers)




OG OG OG nu vi er ved film og biografer, så skal I da heller ikke snydes for en varm anbefaling og et punkt på min to-do-befor-I-die-liste: Jeg ved ikke om I kan huske at jeg snakkede om en Drive In biograf her i DK? Nåh, men her får I lige en briefing så - Drive In biografen i Lynge (nordsjælland, godt 10 gode km. fra København) ligger i virkelig autentiske omgivelser (i et grusgravsområde, så næsten som at komme til en vaske ægte amerikansk drive in på Route 66) og så skulle den efter sigende være europas største (hvad gir I mig? Hvem sku ha troet det om lille Danmark?). Og jeg har LOVET mig selv at jeg - når jeg får kørekort - skal derind og se en god actionfilm i min drømmeamerikanerbil - lånt eller min egen spiller ingen rolle. En første date på stedet ville hellere ikke være af vejen ;)
- Drive In-bioen kan besøges på deres hjemmeside: www.driveinbio.dk.

Men ellers tror jeg at jeg vil holde her for i aften.
God film og biograftur til jer alle :)

Tschüss! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar