mandag den 18. marts 2013

Ny telefon og rend mig i røven...

Ja, goddag Blog...
Vi er her i Pocahontas' verden lige gået fra en ellers fin og dejlig weekend over til kold, blæsende sne-øv, AT-eksamens-ræs, forhastede lange lektier og afleveringer, sukken efter tøj, tasker og jeg ved ikke hvad, som jeg gerne vil have, men ikke tillader mig selv at købe og som toppen af kransekagen er headsettet til min musik-telefon også lige gået i stykker, så nu er det altså ikke til at komme uden om mere - Anna-Sophie må nu rende ud og investere i en ny mobil. Brrr... Det der telefonræs har jeg altså aldrig været god til. Jeg har aldrig helt fattet konceptet med at sådan en lille hverdagsting behøver at være så dyr, selv Doro-telefonerne koster næsten spidsen af en jetjæger! Hvordan kan alting dog stige så frygteligt meget på stort set ingen tid? Det grænser næsten til det hovedrystende uhyggelige. Nåh, men jeg får jo intet ud af at brokke mig - bortset fra at jeg får lettet mit hjerte, og guderne skal vide at det føles skøøøønt at kunne få lov at brokke sig, uden at genere nogen (for I læser da vel forhåbentligt dette her frivilligt!).

Nåh, men så Anna-Sophie skal altså ud og shoppe ny mobil til billige penge (så iPhone er altså uddebateret!) Bare den kan ringe, skrive sms, hører musik og evt. tage lidt okay billeder, så er jeg tilfreds.
- Så hvis I evt. skulle sidde inde med lidt gode mobil-anbefalinger, så er jeg åben over for alt! Men jeg er jo ikke jyde for ingenting, så mit økonomiske loft ligger på 1000 kr. Så den må altså gerne være billig (hvis det overhovedet er muligt i dagens finanskriseramte Danmark)...


Nåh, anyway. For så også lige at runde af med at fortælle om noget 'rart', så har jeg ellers - ud over det umulige telefoni-storhej - haft en okay dag. Kold og blæsende, men god nok. Mit AT-forløb skrider frem, og ind til videre føler jeg mig ikke stresset (men spørg mig igen på torsdag...), og så har min trofaste shoppeveninde Michelle og jeg været lidt nede i byen og været inde i diverse gode mode-forretninger, der ligger i Kalundborg, bare for at slippe for blæsevejret uden for. Og for HELVED altså, vi behøver en ny hobby! For hver gang vi ender i byen ender vi altid ud i at sukke efter ting og sager vi i sidste ende ikke behøver eller har råd til... For mit vedkommende gælder det 2 fingerringe, 2 armbånd og et par bukser fra H&M og en taske og en kjole fra Sisters Point. 'Amen for saaatan da, det er jo prokrastination (overspringshandling) der vil noget! Og for resten, så er prokrastination et ord jeg for nyligt er stødt på flere gange forskellige steder, og hold da helt fast hvor jeg dog elsker det udtryk! Seriøst, man får det jo helt godt med at være studerende/ung forbruger for nu er der ligefrem stillet en diagnose til os, og det er jo som bekendt dejligt at have ;) Hehe. Personligt prokrastinerer jeg hele tiden. Selv dette indlæg er prokrastination fra min side af (og måske også jeres?...). Og især det at gå i byen og kigge på tøj, eller på nettet for den sags skyld. For jeg ved virkelig at jeg ikke burde, men så skal jeg lave noget andet, som jeg ikke orker eller gider, og så ender jeg altid med at udsætte og lave noget andet mindre relevant i stedet... Hm nogen der kender det? Det gør jeg nemlig desværre... Alt for godt.

NÅH! Back to basic. Det jeg egentlig bare ville fortælle jer, var lidt om H&M's nye Conscious-kollektion, der går ud på et mere bæredygtigt H&M/modeverden. Deres kollektion er hovedsageligt præget af junglen (ding ding, lige mig!) og så er deres produkter bare så skønne sommerlige og deres reklamevideo er helt fantastisk inspirerende, og kan tjekkes nedenfor! Jeg har i hvert fald allerede forelsket mig i et par ting fra den campagne ;)



Fortsat god mandag aften til jer :)

Tschüss!


2 kommentarer:

  1. Tusind tak for den skønne kommentar! Det er jeg vildt glad for at høre! Og det var en super skøn feedback :D

    Jeg syens din blog er super skøn og jeg tjekker den ret ofte! :) Elsker alle dine modelbilleder, det er bare vildt spændende at kigge med på :)

    Her kan du læse mere om det med nedlukningen : http://googlereader.blogspot.dk/2013/03/powering-down-google-reader.html

    Knus Sille

    SvarSlet