lørdag den 16. marts 2013

Pinterest

Hej Bog :)

Endnu en gang bliver det et sent indlæg, men jeg vil sparer på ordene denne gang, og bare vise det hele i billeder :)

Jeg er jo kommet på Pinterest - efter at have set det hist og her. Og jeg må sgu sige, at det er et fantastisk sted at hente inspiration. Så mange billeder inden for alle mulige katgorier og stilarter, som man både kan like, pinne, dele, kommenterer, blive inspireret af og jeg ved ikke hvad. Jeg har efterhånden været derinde i en uges tid, og har fået pinnet op til flere billeder, og jeg vil derfor her smide nogle af de billeder ind, som jeg er faldet over, og som jeg finder både inspirerende, stemningsfulde og fantastiske i sig selv. Min Pinterest-profil kan besøges her.

- Og til sidst: til jer der enten konstant søger inspiration til det ene eller det andet eller til jer der bare elsker at se på flotte og inspirerende billeder, så anbefaler jeg, at I melder jer til Pintrest (som man kan logge ind på i forbindelse med Facebook). Besøg Pinterest på deres hjemmeside: www.pinterest.com.


  

Tschüss! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar