tirsdag den 5. marts 2013

Rihanna Street Style

Godaften Blog.

Det er en lettere mellemfornøjet Anna-Sophie der skriver til jer lige nu. Det er en lidt kaotisk tid lige pt - I ved, terminsprøver og eksaminerne er lige rundt om hjørnet, forårstravlheden er begyndt at prikke til os og så er min morfar også lige død, desværre (ja, vi er alle okay, men det er jo selvfølgelig triste omstændigheder) - så jeg er lidt ved siden af mig selv lige pt. Men det skal nok gå :)

Nåh, men livet går jo videre, og jeg har jo lovet at holde liv i denne blog, og da jeg ikke lige magter at lave noget stort hvor jeg skal bruge hovedet særlig meget, vil jeg i stedet smide et street style-indlæg op med Rihanna denne gang.

Rihanna har jo - som store sangere oftest har det - en ret speciel stil, der er helt hendes egen. Hun er ret drenget i sin attitude, men kan da også skrue op for sin meget feminine charme - dog næsten altid med lidt kant af en eller anden art. I modsætning til andre lader hun meget sit hår være udgangspunktet for sine outfits. Vi har jo næsten set hende med alle afskygninger af hårfarver og frisurer der er, så det er jo faktisk en ret smart fremgangsmåde, og hun formår altid at skabe noget flot, stilbevidst og personligt,  og hun får det altid til at se klædeligt ud, hvilket er det jeg beundre hende for.

Rihanna der her demonstrerer sin fortolkning af den grafiske og monokrome stil, som enten gøres meget feminin med nederdel og store solbriller eller mere chic og vovet med kig til hud og leg med kontraster. Gør det hele mere hipt med et tone-i-tone-outfit.

Rihanna i khaki-stil, med referencer til enten hæren eller savannen. De røde detaljer er en super kontrast og en farve der matcher khaki virkelig smukt. Jeg må i hvert fald ud og få investeret i et bar røde stiletter og en army-jakke!

En mere feminin stil udelukkende bestående af nudefarver, enten i den varme gyldne skala, eller i den mere rosa. Tilføj dyreprint eller snickers og vis hud for et rigtig cool og ungdommeligt look, eller mix bløde materialer med elegante silhuetter for et mere heltstøbt feminint udtryk.

Jeg elsker Rihannas mix af mønstre og farver. En rigtig sommerlig stil, som her leder tankerne til solrige Miami. Vis hud og brug farver som gul og blå for et rigtig ferie-look.

Rihanna er lidt kendt for at være den 'seje' pige i pop-genren, og hendes stil er for det meste hip, sexet og en anelse provokerende, ofte med en feminin vinkel. 

Rihanna der her udfører Boyfriend-stilen til UG! De slidte boyfriend-jeans, snickers-skoene, cap'en og den oversize overdel er alt sammen med til at skabe det fuldendte drengede look. Og jeg må indrømme at jeg er helt vild med det, selvom jeg normalt ikke har særlig meget til overs for gangster-stilen. Men hold da fast, Rihanna gør det sgu!

Tschüss! :)


3 kommentarer:

  1. Jeg er selv også vild med det, hun er også en flot pige! :D
    Måske du kunne tænke dig at være med i min konkurrence på min blog, hvor du kan vinde en Blackmask?
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/2013/03/konkurrence-blackmask.html
    xoxo

    SvarSlet
  2. Vildt fede outfits, man bliver helt inspirreret! :)

    Jeg har lige fået min første giveaway på min blog! Den egner sig specielt til fotoelskere!
    Den er super lækker og du er meget velkommen til at deltage :)
    Kig forbi!
    silleagerskov.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Mange tak for respons, begge to :) Er glad for at det inspirerer.
    - Og mange tak for invitationerne. Jeg kigger da lige forbi og ser om det er noget for mig ;)

    Håber at det vil gå jer godt med jeres projekter :)

    Kh. Anna-Sophie

    SvarSlet