onsdag den 20. marts 2013

Outfit // Safari-onsdag med lagkage på

Godaften Blog

En lidt turbulent onsdag med snestorm, sidste AT-vejledning (før helvede a.k.a. skrivedag bryder ud i morgen og aflevering fredag) og så et heftigt skænderi med min far over noget latterligt, jeg har glemt igen, hvilket resulterede i at jeg måtte gå i vrede, så endte med at gå en tur på en små 20 km. Og nu sidder jeg så her - og mæsker mig lagkage fra i går og ser Black Swan - og vil lige vise jer dagens outfit, som i dag var hentet direkte ud af Afrika med slange og croco-print og khaki ;)

Og så var Michelle og jeg jo igen igen i H&M, og hvad ender det med (okay denne gang havde jeg rent faktisk tænkt mig at købe noget)? Jeg får brugt 400 kr. på en virkelig fed sweatshirt (der minder lidt om noget Isabel Marant (min ynglingsdesigner) på budget) og en chunky og rå halskæde, jeg i længere tid har kigget på.

Se billederne fra dagen nedenfor :)

Jakke: Sisters Point // Halskæde: Vintage // Skjorte: H&M // Fingerring: H&M // Bukser: Asos // Støvler: Ellos // Taske: Bon Goût

Og her er så mine to nyerhvervelser, begge fra H&M.
- Michelle var også så sød at påpege, at hun mente trøjen lignede en dug... -.- ;) Personligt synes jeg bare at den er dejlig at have på og så passer dens Indianer-hippie-look bare rigtig godt til mig. Og så synes jeg samtidig også at den minder om min ynglingsdesigner Isabel Marant's F/W'12-kollektion. Så det er på en måde Isabel Marant på budget, hvilket jeg er ret godt tilfreds med ;) Og halskæden? Den passer jo bare til, og kan give et hvilket som helst outfit lidt rå og chunky kant.



 Tschüss! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar