mandag den 11. marts 2013

So what's new? Lidt alm. update

Hej Blog

Åhh undskyld at jeg er så fraværende, men der sker bare meget lige pt. Afleveringer, skole, terminsprøver osv. Ikke noget videre spændende at skrive om. Men her får I altså lige en sammenfatning af hvad der der sket de sidste par dage/uger :)

Her i fredages var der jo galla på gym (eller som vi kalder det: Stor Fest), og som et af de eneste gymnasier i landet, kører vi med tema til galla, og dette år var det så eventyr. Jeg har desværre ikke et billede af hvordan jeg så ud, da det hele gik lidt hurtigt, men jeg så faktisk ud som her, og så bare med en krans flettet af egeføj rundt om hovedet ;) Og ud over det, så var det en super aften! Vores søde lærer holdte et par vildt gode taler for os, stemningen var virkelig god og vi var alle sammen sammen. Efter festen gik vi så i byen (og nu er jeg jo ikke det største gå-i-byen-menneske, og det var faktisk første rigtige gang at jeg har været med i byen) og det var bare super hyggeligt. Kom først i seng kl. 4-5 og sov stort set også lørdagen væk. Men en rigtig god aften :)

Nåh, men ud over det, så er der vist ikke sket så meget mere i mit liv, der er værd at nævne. Det går jo støt og roligt.

Og så er der jo også update på shoppefronten. Jeg har jo slet ikke fået vist jer alle mine new ins det sidste lange stykke tid! Så her får I da lige en update ;)
Nude-farvede bukser fra Asos

Pure DKNY - A Drop Of Rose - eau de parfume
- Jeg ELSKER denne duft! Frisk og naturlig, og med en dejlig forårsagtig escens af en blomstrende, dugvåd rosenhave. Vil passe perfekt til dimision!



Nudefarvede stiletter fra Nelly
- Disse basser var på tilbud, og jeg må indrømme, at jeg altså lige måtte købe dem. De er en anelse stejle, men virkelig flotte!

Ring fra H&M



Flaskegrønne silkebukser fra Selected Femme, købt på Nelly

Basic T-shirt i grå fra H&M

Denim skjorte fra H&M

Denne taske fra Bon Goût har jeg helt forelsket mig i, og regner med at købe den inden ret længe. Dens brændte gule farve er simpelthen så flot og kan i sig selv pifte et ellers kedeligt outfit op. Og så er den dejlig rummelig.

Det var vist det for denne gang.
Hmm, men nu havde jeg jo faktisk også lovet jer at starte op på noget dagens outfit, og det har jeg desværre ikke været særlig god til at holde ved lige, grundet manglen på fotograf i dagligdagen. Men jeg arbejder på det.

Ind til videre har jeg tre outfits, jeg kan vise jer på nuværende tidspunkt. Så jeg håber at det er okay, mens jeg arbejder på at kunne opdaterer omkring det noget oftere.
- Så her kommer der lige tre outfits:

Dagens Outfit: Torsdag d. 21. Februar

Dagens Outfit: Fredag d. 22. Februar

Dagens Outfit: Tirsdag d. 5. Marts

Dagens Outfit: Mandag d. 11. Marts (dags dato)


 Og så til allersidst vil jeg da lige vise lidt alm. billeder fra mit liv de sidste par dage. Bl.a. lidt lækre madbilleder, da vinterferien undergravede min ellers så flot holdte kur, og bare har ladet mig give den gas med lækker med - noget federe end andet. Og så bare et par andre snapshots. ;)

På Valentinsdag, torsdag d. 14. Februar, købte jeg en lækker kakao med smag af skumfiduser, kirsebær og kiks samt de lækre Valentinslakrider fra Johan Bülow med jordbær og chokolade. Øj det var lækkert. Man kan sagtens være single og have en god valentinsdag ;)

En dag i Februar jeg ville være lidt ekstra kreativ og lave noget lækkert smørebrød til mig selv. Haps!

Haha, har jeg overhovedet fået vist jer min 'Gude-mad'? Jeg skulle lave noget rugbrødsmad efter en lang skoledag, og staver - Seriøst, HELT spontant - til gud med remulade på min spegepølsemad. Hvad sker der lige for det? xD

De sidste par uger har jeg været ret besat af Disney's Tarzan og har allerede set den vildt mange gange. Så mange gange, at jeg helt tilfældigt kommer til at pause på et genialt sted, hvor Tarzan og Jane er ved at flygte fra bavianerne - og Jane uheldigvis kommer til at give Tarzan et knæ i hovedet... Det er længe siden at jeg har grint så meget til en Disney-film ;D

Lidt familiehygge skal der jo også til, og hjemme hos os, er det ALTID Crocodile Dundee vi ser, når vi skal se en fed familiefilm en fredag aften. Og hvad er så bedre end is på marengs og jordbær med fløde? For søren da, så bliver en fredag aften hjemme med familien altså ik bedre!

Tschüss!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar