tirsdag den 26. marts 2013

"Tan Sexy" by Mariano Vivanco

Godaften once again :)

Nu fik jeg ikke opdateret de sidste to dage, så det kan være at der kommer et par indlæg i streg her. Vi må jo catch op ;)

Nåh, men jeg synes at det igen var tid til et prof. fotoshoot fra www.fashiongonerogue.com og denne gang er mit øje faldet på Mariano Vivanco's shoot af den virkelig smukke sydafrikanske model Candice Swanepoel - som i dette shoot virkelig får vist sin utroligt veldrejede og vildt misundelsesværdige krop frem, og kan give os andre dårlig-samvittighed-og-mindreværdskomplekser... - for spanske Vogue.

Shootet har en rå, sexet og lidt provokerende tilgang til det 90er-inspirerede grunge-tema med croped toppe, flænsede denimshorts og rodet hår kombineret med Mariano's eksperimenterende vinkler og Candice's udfordrende, men flotte poses og let påklædte krop. I den grad et shoot der nok får janteloven til at kigge stringent ned over brillen, og ikke desto mindre derfor at jeg er så vild med det (kombineret med min delvise beundring og jalousi over Candice's krop.) ;)

Shootet kan ses på Fashiongonerogue lige Her.

















Vi snakkes :)

Tschüss! :)


2 kommentarer:

  1. frynsede denimshorts er altid et hit

    lidt hippie agtige og helt klart sexede

    og når der så er tilsat en smuk krop ...

    god Påske til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Fuldstændig enig! Ja, Candice har virkelig en killerbody. Hvem der dog havde den -.- ;)

      Mange tak og i lige måde :)

      Kh. Anna-Sophie

      Slet