tirsdag den 23. april 2013

Aprils New Ins!


Hej Blog :)

Jeg har jo snakket lidt om et upcoming new in-indlæg med alle mine April-investeringer, og det kommer så her :) Den kolde tyrker jeg ellers havde planlagt at tage i april måned holdte ingen steder, så dermed er det blevet endnu en måned i SU-forbrugets tegn. Men hvis det da kan være til nogen trøst, så er jeg super glad for alt det jeg har købt!

Sweatshirt fra H&M's mandeafdeling, 199 kr.
Taske fra H&M, 249 kr.
Støvler fra H&M, 349 kr.
Shorts fra H&M, 129 kr.
Bukser fra H&M, 129 kr.
Amazonia Body Creme (69 kr.), Shower Gel (49 kr.) og Calming Face Wash (49 kr.) fra Oriflame // Dejligt eksotisk og frisk jungleduft og virkelig god mod huden.
VolumeBuild Mascara fra Oriflame, 89 kr.
// Fleksibel formel der efter sigende skulle kunne holde sig fleksibel selv efter 5 lag, der kun vil give mere volumen. Synes dog selv at den får tendens til at klumpe allerede efter 2. lag og så er den ikke vandfast. Men ellers fin.
Øreringe fra Asos, 165 kr.
John Zack kjole fra Nelly, 279 kr.// Min dimissionskjole. Så fin! Måske ikke helt som forventet, da den ser lidt anderledes ud på mig, end på modellen, men stadig fin og vil gå virkelig godt til huen samt en denimjakke. Der vil komme billeder af mig med den på, når vi er ved at nå mod dimission ;) 
Asos Globe Watch, 165 kr.
Skjorte fra Glamorous, købt på loppemarked for 50 kr.
Loafers med wet-look foran fra Bianco, 449 kr. 
Bukser fra H&M, 249 kr.
Strikket top fra H&M, 179 kr.

Indrømmet, i forhold til andre er jeg nok ikke den største forbruger, men en hel SU er i hvet fald endnu en gang røget videre i systemet til fordel for tøj, sko og andre lækkerier til mig selv. Men for pokker da, jeg er jo kun et menneske!

Tschüss med jer! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar