mandag den 22. april 2013

Quick post: Coca-Cola!

Godaften Blog :)

Efter at have ageret barnepige og pauseklovn sammen med Michelle for en 2-5 børn i dag samt shoppet lidt - igen.... er jeg nu ret udkørt og udsætter derfor mit ellers planlagte store New In-indlæg til i morgen. Til gengæld vil jeg så lave en lille Quick Post i dag, omhandlende Coca-Cola og det af flere grunde. Dels kom jeg netop til at snakke med den anden Michelle jeg også går i klasse med om en cola-reklame den 1. Michelle (ja, det er forvirrende med de 2 Michelle'er) engang sendte mig, som jeg ved lige er den 2. Michelles nummer. ;) For det andet, så blev Michelle 1 og jeg også budt på cola af Michelle 1's mor, hvilket resulterede i at vi stod nede i Rema 1000 og skulle vælge os en Cola Ligh designet af Marc Jacobs, og begynder pludselig at vælge efter udseendet, selvom coalen egentlig er den samme (dåserne fås jo med forskellige design-variationer) og vi begyndte at analysere på hvilket design der var mest den ene og den anden, så vi ikke tog det samme design... Tænk sig at Michelle og jeg også begynder at snakke design og udseende når det kommer til sodavandsdåser. Så ved man da at man er moderigtig! Måske det skulle på CV'et...

Nåh, men anyway så kom vi frem til at købe disse to: 

Michelle fik den med butterflyen og jeg fik den med striberne. Det blev vi enige om passede bedst til hver vores personligheder og tøjstile - og samtidig også til havd vi havde på i dag. Haha så er man guddødme også modebevidst! Haha ;D

Og så skal I altså også lige se den der Cola-reklame. Den er simpelthen perfekt til sommerglade, colaelskende studiner, der evt. skulle være så heldigt at have - eller så i det mindste drømme om - en lidt lækker gartner/pedel på skolen (så heldige er vi så dog desværre ikke...) ;)


En ret fed og studine-appelerende cola-reklame, hvis jeg selv skal sige det.
Cola er sgu ik så tosset endda ;)

Hold jer muntre :D

Tshcüss! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar