lørdag den 20. april 2013

Quick post: Is der smager af champagne...


Hej Blog :)
Ja, det er ret så irriterende når man ikke kan komme i byen og få en sjov aften sammen med en masse søde mennesker, fordi at man ikke ved hvordan man skal komme hjem igen... Derfor sidder jeg herhjemme en lørdag aften og ser lidt Olsen-anden med god gammeldags "forbrydelser-betaler-sig-ikke"-humor sammen med min bror og vil nu lave en Quick Post med min dag, der var fyldt med loppemarked, tøj der ikke blev solgt, tøj der blev købt (men det får I først på mandag i et større New In-indlæg, med mine investeringer i April), sol der blev nydt i godt selskab med min søde veninde Michelle, samt en ny slags is der blev prøvesmags for første gang: Magnum Marc de Champagne...

Magnum Marc de Champagne viste sig ikke at være en skuffelse - sådan rent udseendesmæssigt. Smagmæssigt blev jeg ærligt talt lidt skuffet. Den lever dog op til sit navn der lover om Champagnesmag. Måske skuffelsen bare hænger sammen med at jeg forbinder lyserød med jordbærsmag ;) - Eller også er det bare fordi at champagne og flødeis bare ikke er så god en kombi, efter mine smagsløgs vurdering. Og 21,50 er nok også lige lovlig meget at give for sådan en lille pindeis...
Michelles jordbær-magnum med hvid chokolade, som jeg nok tror at jeg skal købe næste gang...
Loppemarked arrangeret i Kalundborgs Multihus hvor en masse unge var nede og hygge og købe/sælge/bytte. Super hyggeligt (selvom jeg ikke fik solgt noget. Det er alle mine ting der ligger centreret i billedet) ;)

Ud over det har min faster og hendes mand været forbi i dag, hvilket var ret så hyggeligt. Og også lidt sjovt at se hvordan min faster kan sætte min far på plads, der ellers er ret svær at sætte i bås (vi fik en god snak om uddannelse og sabbatår, hvilket er et ømtåleligt emne for forældre - specielt fædre. Ved ikke om I kender det. Men min faster havde heldigvis min ryg mod min ret så skeptiske og lidt konservative far). Hehe ;) Ellers er der ikke sket så meget. Håber at I har haft en god dag derude :)

Tschüss! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar