søndag den 14. april 2013

Relax

Godaften Blog :)
Sorry for det sene indlæg, især fordi at det jo er skoledag i morgen, men efter at have muget stalden, gået/løbet en tur på 2 timer og set Inception med min mor (hvilket for øvrigt er en SINDSYGT god film, som alle der interesserer sig for science fiction, fremragende filmeffekter, drømme og sindets mysterier og alt i den dur bør se!), har jeg ikke haft særlig meget tid til at blogge i dag. Men nu får I det altså :)

     Jeg tog jo så en lang løbe/gå tur i dag på godt og vel 2 timer rundt om Svebølle omegn - og hvis jeg selv skal sige det, så er det en ganske hyggelig og flot rute. Når jeg løber/går hører jeg som regel noget musik med lidt gang i - eller kan også være noget stille noget - alt efter hvad der passer til mit humør, vejret, tid på døgnet osv. Egentlig hører jeg alt muligt når jeg løber... Men når jeg strækker ud, hører jeg altid noget roligt, afslappende, "mindfull" meditationsmusik. Bare kald mig hippie, men jeg elsker sådan noget med naturlyde, instrumental musik, tribal-rytmer osv. Og da jeg jo er en naturpige, så ELSKER jeg at strække ud i naturen. Helst på et højdepunkt hvor jeg har udsyn til verdenen omkring mig...

- Men altså, til indlæget... I dag da jeg så strak ud oppe ved Svinghulen med god udsigt, dejligt lunt vejr, så jeg kunne gå i T-shirt ude og hørte min dejligt afslappende musik, tænkte jeg at jeg ville lave et inspiration/motivations-indlæg med yoga, natur, rolig musik, og bare et rigtig afstresningsindlæg. Så det vil I så få her; en kæmpe kombination af billeder, musik, video osv. Håber at I vil synes om det :)

 
 
 
 

 


Fortsat god aften til jer alle :)

Tschüss! :)


2 kommentarer:

  1. smukke , inspirerende billeder

    og yoga - være i nuet

    er du så, som naturpige og hippie, også nysgerrig udi tantra massage/sex ?

    kald også bare mig hippie

    knus
    Bjarne

    SvarSlet
    Svar
    1. Øh det må jeg nok melde pas til. Det spørgsmål var jeg ikke lige forberedt på.. :D

      Slet