fredag den 12. april 2013

Sidder på en kold station...

... Og vil bare lige fortælle jer; at jeg har siddet her i en halv time og venter på bussen efter en nogenlunde vellykket skriftlig prøveeksamen i spansk. Nu er de skriftlige prøveeksaminer endelig overståede. Næste stop: de reelle, aktuelle og tandudtrækkende eksaminer til sommer... Pis. -.-' ...

... Ud over det vil jeg også fortælle jer, at jeg netop har mig et Lana del Rey marathon med en masse af hendes fantastisk gode sange, som I lige kan få her, hvis I har lyst til at høre med :) ...




... Og mange flere. Hvis I vil høre mere Lana del Rey, så tryk Her.

... Til sidst vil jeg også bare fortælle jer at jeg har ekstremt kolde fingre og at min bus er her nu - 5 minutter forsinket... Så jeg vil sætte mig ind og fortsætte mit Lana del Rey marathon på vejen hjem, mens jeg prøver at varme mine dybfrosne pølsefingre...


Hold jer muntre :)

Tschüss!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar