torsdag den 4. april 2013

Sommer-levn og Sommer-savn

Hej Blog :)

Trods høj solskin og forholdsvis varm start på April og en væsenligt bedre start på årets 2. forårsmåned end den 1., savner jeg virkelig den "ægte" varer. Sidste sommer føles som et årti siden, og man føler jo næsten at man er med i en sæson Game of Thrones... Men nu skal jeg ikke være utaknemlig, det er super dejligt endelig at få noget sol og D-vitamin efter en lang, kold og forholdvis hvid vinter. Meeeen derfor kan man jo godt mindes gode gamle sommerlevn og savne dem lidt ;)
     Og det er så derfor at jeg lige fik lyst til at samle nogle af mine gamle sommerminder og fotos sammen og lægge ud, og minde jer alle om at sommeren er på vej og at jeg i hvert fald glæder mig til at kunne nyde de lange varme dage man kan tilbringe udendørs, de lyse nætter, mærke friskt græs under fødderne, trække i de lette sommerkjoler, kunne sidde udenfor når jeg er på café, gå ned ad gågaden og spise gammeldages isvafler, slappe af på stranden (og ja, jeg bader altså i DK. Har altid gjort det og vil altid gøre (og elske) det), grille på terrasen i aftensolen, spise morgenmad på terrasen og se duggen forsvinde i solen, tage på ferie - om det så er i campingvogn, sommerhus eller på hotel, ride (eller gå) en tur i den nyudsprungne bøgeskov og tage på picnic, nyde den gode stemning til sommerkoncerter og festivaler, udnytte al den fritid man får i sommerferien... Snakker jeg stadig?

Nåh, men jeg tror vist bare at jeg vil lade billederne tage den herfra ;)







Morgenmad på Store Bededag


Møn's Klint




Fuldmåne over Havnsø

Min pony, Picasso og mig - sommer 2009








Amerikanertræf i Kalundborg 2012 - Ægte amerikansk streetshow-stemning ;)









Veterandage på Birkendegaard i Vestsjælland - Sommer 2012
Sommermorgen i stalden


Sommeren 2010, hvor jeg var allerbrunest og rig på D-vitamin (sådan kommer jeg til at se ud, når jeg går udenfor en hel sommer)! Det er mig ude til højre. ;)



Svebølle fodboldhold i 2. division - Sommer 2012






Tschüss og hold jer muntre! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar