tirsdag den 2. april 2013

Outfit // Today's i Solskinsvejr

Hej Blog :)

Super god dag idag! Første skoledag på den anden side af påsken forløb rimelig glat og hurtigt, og så var det solskin! Og varmt! Eller... I hvert fald i forhold til hvad vi har været vant til det sidste stykke tid. Jeg kunne ligefrem sidde uden jakke uden for. Stor sejr! Jeg så luftspejl over hustagene, jeg så forårsløg der er begyndt at spirre og jeg så årets første sommerfugle. Så dejligt!

Nåh, men dagens outfit... ;)












Jakke: Sara Kelly by Ellos // T-Shirt: Ganni // Bælte: Vintage // Jeans: Sisters Point // Støvler: Frye // Taske: Glitter // Halstørklæde: Vintage // Smykker: H&M

Til sidst vil jeg også lige linke til lidt af de musik jeg har hørt i dag, og som gør mig i rigtig godt forårshumør :)












Egentlig ville jeg også gerne have updatet med lidt billeddokumentation fra min dag, da jeg nu havde kameraet på mig en sjælden gang, og vi havde fritime så jeg rigtig kunne gå ud og nyde det gode vejr i Kalundborg - og hvad sker der så? Fjolset (det er så mig...) glemmer kameraet i sit skab på skolen! Og jeg der ellers så så mange gode motiver. Øv ;(
- Men det må jo så komme en af de kommende dage. Det gode vejr ser jo heldigvis ud til at følge os et stykke tid ;)

Ellers vil jeg takke af og ønske jer alle sammen fortsat god tirsdag. Håber at den har været god for jer også :)

Tschüss! :)


2 kommentarer: