mandag den 8. april 2013

Outfit // Today's

Hej Blog :)

Ih hvor er vejret dog godt i dag! Det kan altså seriøst hæve humøret, selv på en dag hvor man faktisk har haft sin første "prøveeksamen" i skriftligt dansk. Okay, nu er det så heller ikke det værste for mig at komme op i, da jeg rigtig godt kan lide dansk :) Men ååh altså, høj solskin og lune strømninger gør altså lige det ekstra for ens dag, og jeg kan mærke at mit humør er i top i dag. Så dejligt og tiltrængt :) Til gengæld venter der sig også lige skriftlig engelsk og spansk på hhv. onsdag og fredag, og det har jeg det så lidt værre med. Må jo håbe at jeg overlever. Men nu én dag ad gangen. I dag er i hvert fald en god dag. Vores havemøbler er endda også kommet ud på terrassen i solen nu! Jubii, så er sommeren sgu ikke særlig langt væk :D

Solbriller: Streetammo // Trøje: H&M // Læderbukser: H&M // Taske: H&M // Ring: H&M // Støvler: H&M

Peace Out! ;P

2 kommentarer:

  1. fornemmer klart foråret og varmen over disse billeder

    og sommerens snarlige kommen ...

    held og lykke med dine prøver i skolen

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Ja, der er næsten altid dejlig varmt omme på vores terrasse, der vender mod syd og er ret skærmet for vind, så deromme er det næsten allerede sommer ;)

      Og mange tak :D

      Slet