onsdag den 10. april 2013

Outfit // Tofays... Eller?

Jeg mener 'Todays'.

Og hej Blog.
Hmm det var da utroligt så lidt der sker lige pt. Man skulle ellers tro at man ville give sig selv lidt lov til at gå ud og hygge sig her mellem prøveeksaminerne - der er mindst lige så stressende som de rigtige... Men nope. Der sker ikke en pind. Og jeg må indrømme at jeg keeeeeder mig... Hm nåh, men det skal ikke gå ud over jer. Her får I lige today'ens outfit. Det var en del mere muntert end det vejret lige lagde op til i dag...

Solbriller: Streetammo // Jakke: Vintage // Top: Vila // Bælte: Vintage // Bukser: H&M // Taske: H&M // Støvler: H&M // Øreringe: Glitter // Ring: H&M

Håber at I andre ellers har haft en god og lidt mere spændende dag end min ;)
- Hold jer muntre!

Tschüss!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar